3 indgår samarbejde med KLC Erhverv

Teleselskabet 3, der i løbet af de sidste fire måneder er rykket ind med eget salgsområde i 35 FONA-forretninger, opruster nu også på erhvervssiden. 3Business flytter ind hos KLC Erhverv i 12 lokale erhvervscentre rundt om i landet. Oprustningen af fysiske butikker sker som et led i 3’s strategi om at styrke teleselskabets tilgængelighed til gavn for de lokale erhvervsdrivende.

Teleselskabet 3 har indgået et nyt samarbejde med KLC Erhverv, der sælger tele- og IT-løsninger til erhvervsdrivende. Allerede fra den 1. marts flytter 3Business således ind i 12 af KLC Erhvervs lokale erhvervscentre rundt om i landet. Det nye samarbejde sker som et led i 3’s strategi om at styrke teleselskabets tilgængelighed i lokalområderne.

”Vi glæder os til at samarbejde med KLC Erhverv. Vores erhvervskunder sætter, ligesom private forbrugere, stor pris på kompetent rådgivning i butikken. Og via det nye samarbejde opnår vi en lokal tilstedeværelse. Det gør det nemt for både gamle og nye kunder at få en god dialog om deres mobil- og bredbåndsløsninger,” siger Jacob Hein Knudsen, direktør for erhvervsmarkedet, 3 Danmark.

Udover 3, har KLC Erhverv også en række øvrige samarbejdspartnere. I erhvervscentrene kan erhvervsdrivende således købe både hardware og software, der er særlig målrettet virksomhedernes behov for fleksible tele- og IT-løsninger.

”Der ligger en stor grad af ekspertise hos medarbejderne i KLC Erhverv, og det vil vores kunder nyde godt af. Samtidig satser vi også på, at endnu flere får øjnene op for vores erhvervsløsninger. 3Omstilling er fx en nem og fleksibel løsning, der erstatter den traditionelle omstillingsfunktion,” fortæller Jacob Hein Knudsen.

Mere end 70 butikker

Med det nye samarbejde fortsætter 3 således oprustningen af fysiske butikker. I efteråret udvidede teleselskabet sit samarbejde med FONA. Og i løbet af de sidste måneder er 3 rykket ind med eget salgsområde i 35 af FONAs i alt 58 butikker. Ved udgangen af marts vil 3 have mere end 80 butikker rundt om i landet, hvor private og erhvervsdrivende kan få rådgivning og service.

Om KLC Erhverv

KLC Erhverv tilbyder tele- og IT-løsninger til private og offentlige virksomheder. Den nye kæde har 150 ansatte og 12 erhvervscentre fordelt over hele landet. KLC Erhverv åbner den 1. marts og forventer at have en samlet omsætning på 150 – 200 millioner kr.

For yderligere information om KLC Erhverv: Kontakt Keld Scheel, kædedirektør, e-mail: scheel@klcerhverv.dk, mobil: 40 40 67 00 eller Jens Terkelsen, bestyrelsesmedlem, KLC Erhverv Horsens, e-mail: jens@klcerhverv.dk, mobil: 20 40 50 55

For yderligere information om 3:

Kontakt Michelle Pedersen, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: michelle.pedersen@3.dk, mobil: 31 200 848. Du kan altid kontakte den vagthavende kommunikationskonsulent i 3’s kommunikationsafdeling på mobil 31 200 202.

• butikker og bygninger
  • 3business