3’s top 10: Løbehjul går som varmt brød

Apples budgetvenlige iPhone SE indtager for anden måned i træk førstepladsen på 3’s liste over mest solgte mobiler. På listen over mest solgte high-end-tilbehør er el-løbehjulene fra GoRunner strøget ind på en tredjeplads efter kun en måned i handlen.

Siden lanceringen i midten af april har Apples nye iPhone SE taget danskerne med storm. Nu indtager den populære telefon for anden måned i træk førstepladsen på 3’s liste over mest solgte mobiler. På top 10-listen får Apple selskab af Samsung, der både indtager en femte-, syvende-, niende- og tiendeplads med såvel supermodellerne i S20-serien som den mere prisvenlige Samsung Galaxy A51.

På listen over mest solgte high-end-tilbehør får GoRunner i denne måned sin debut med en flot tredjeplads. 3 har siden 2. juni forhandlet de smarte el-løbehjul, der bl.a. kan kobles til en app, og de er allerede et hit.

”Vi vil gerne udfordre danskernes forventninger til, hvad man kan finde på hylderne hos sit teleselskab. Det gør vi, når vi lancerer utraditionelt tilbehør som GoRunner-løbehjulene, men også når vi introducerer helt nye tilvalgsmuligheder, såsom el-leverandøren Barry. Den røde tråd for os handler om at kunne tilbyde digitale tjenester og produkter, som gør kundernes hverdag nemmere. Og det er jo en fed udfordring, når man som os har en kundebase, som er kendt for at være frontløbere på ny teknologi, og som er friske på at prøve nye ting af,” siger David Elsass, der er direktør for 3’s privatmarked.

Top 10 solgte mobiler i juni 2020

8. Sony-høretelefoner
  9. JBL højttalere
  10. Samsung Galaxy Buds