OnePlus 9 og 9 Pro er klar til forudbestilling hos 3

OnePlus har netop præsenteret den nye OnePlus 9-serie, og allerede nu kan OnePlus 9 og OnePlus 9 Pro forudbestilles hos teleselskabet 3. De hurtigste får samtidig et sæt trådløse høretelefoner med i købet, så længe lager haves.

OnePlus er klar med en ny serie af telefoner, og allerede i dag kan kunder hos teleselskabet 3 forudbestille den nye OnePlus 9 og OnePlus 9 Pro på 3.dk, i 3’s 15 åbne butikker og via 3’s kundeservice. Er man blandt de hurtigste, får man så længer lager haves samtidig et sæt OnePlus Buds White til en værdi af 699 kr. med i købet, når man bestiller en OnePlus 9 Pro, eller et sæt OnePlus Buds Z til en værdi af 499 kr. ved bestilling af en OnePlus 9.

Samarbejde med Hasselblad

OnePlus har indgået et samarbejde med den svenske kameraproducent Hasselblad, og det kan mærkes. Både OnePlus 9 og 9 Pro byder på et 50 MP Ultra-Wide-kamera med flere nye og banebrydende features, såsom Natural Color Calibration, som overfører virkelighedens farver til skærmen, og en Freeform-linse, der reducerer billedforvrængning.

OnePlus 9 Pro kan desuden prale af et 120 Hz display med Color Tone-teknologi, der automatisk justerer skærmens farver og intensitet, så den passer til omgivelserne og sikrer en mere behagelig brugeroplevelse. LTPO-teknologi sørger samtidig for, at telefonen bruger op til 50 % mindre strøm på den avancerede skærm sammenlignet med en traditionel skærm.

Både OnePlus 9 og 9 Pro er klar til 5G og udstyret med den ultrahurtig Qualcomm Snapdragon 888 CPU-processor samt Warp Charge 65T, som sikrer en hel dags strøm på bare 15 minutter. OnePlus 9 Pro kan selvfølgelig også oplades trådløst – fra 1-70 % på kun 30 minutter.

Info og priser

OnePlus 9 kan forudbestilles hos 3 i farverne ’Astral Black’ og ’Arctic Sky’, mens OnePlus 9 Pro kan forudbestilles i farven ’Stellar Black’ – begge med 8 GB ram og 128 GB hukommelse. Telefonerne kan købes via 3.dk, i 3’s 15 åbne butikker og hos 3’s kundeservice med en række abonnementer. Eksempelvis kan OnePlus 9 Pro købes hos 3 med et Fri Tale 25GB 3LikeHome-abonnement for kun 162 kr. pr. måned i 40 måneder for telefonen og 160 kr. pr. i måned for abonnement med seks måneders binding. Det svarer til en minimumspris på 7.540 kr. inkl. oprettelse.

Kontantpris uden abonnement er 7.299 kr. for OnePlus Pro og 5.749 for OnePlus 9.

OnePlus 9 Pro lander i 3’s butikker 31. marts, mens OnePlus 9 kommer 26. april.

• oneplus

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G, 4G+ og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 66 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor  AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk