Aller Media henter ny Head of Marketing hos TV 2

Den 1. maj tiltræder Tobias Hoff som Head of Marketing i Aller Media A/S. Han kommer fra en stilling som Head of Commercial, Branded Content hos TV 2 Danmark, hvor han har været siden 2017.

Tobias Hoff, 42, er pr. 1. maj 2020 ny Head of Marketing i Aller Media. Tobias har i sin karriere arbejdet i spændfeltet mellem indhold og det kommercielle. Senest hos TV 2, hvor han som Head of Commercial, Branded Content har været med til at opbygge en ny Branded Content-afdeling, der de seneste år er vokset markant.

I Aller Media skal Tobias Hoff stå i spidsen for marketingafdelingen, der i januar 2020 gennemgik en reorganisering, som samlede Marketing og B2C i én enhed for at skabe optimale rammer til at udnytte synergi på tværs, skabe større transparens og effektivisere eksekvering.

- Med sin erfaring, konkrete resultater og stærke kompetencer ser vi Tobias Hoff som den optimale kandidat til at videreudvikle, drive og udnytte det store potentiale, der ligger i vores marketing og kunderelationer. Vi har et enormt datagrundlag, som Tobias får til ansvar at bringe bedre i spil ift. at optimere processer, sikre resultater og opdatere hele vores "way of working" både internt og ift. kunder, læsere og brugere, siger Jesper Kramer, kommerciel direktør i Aller Media.

• Arbejdsliv

• way of working
  • resultater
  • optimering
  • kunderelationer
  • kommerciel
  • b2c
  • jesper kramer
  • tobias hoff
  • marketing
  • head of marketing
  • aller media

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.