Kristian Jensen om Lars Løkke: "Jeg mente ikke, at han var den rigtige formand for Venstre, og det mener jeg stadig ikke"

Heartbeats lancerer en ny podcast i samarbejde med home. Podcasten hedder ‘Skiftet’, og folkekære Flemming Møldrup er vært. Første gæst er tidligere næstformand i partiet Venstre, Kristian Jensen, der taler om sin afsked med næstformandsposten og det professionelle forhold til tidligere statsminister Lars Løkke Rasmussen.

Over 10 afsnit inviterer Flemming Møldrup en ny gæst i studiet, som har gennemgået et stort skifte i sit liv. Om skiftet har været en skilsmisse, sygdom eller et nyt arbejde er ligegyldigt. Det er aldrig for tidligt eller for sent til et skifte. Flemming Møldrup sætter rammerne for en jordnær snak med sin gæst om, hvordan skiftet har påvirket dem, hvad de har lært, og hvordan de er landet på den anden side.

I podcastens første afsnit fortæller tidligere næstformand i Venstre, Kristian Jensen, om sit største skifte - nemlig afskeden med sin toppost i partiet. Et skift, der ifølge ham skete som følge af uro i Venstres bagland og uenigheder mellem ham og Lars Løkke Rasmussen.

‘Skiftet’ havde premiere 3. marts 2021. Udover Kristian Jensen gæster blandt andre Jan Grarup, Wassim Hallal, Mia Wagner og Sissel-Jo Gazan podcasten.

Om samarbejdet mellem Heartbeats og home

home møder mennesker midt i svære beslutninger og store forandringer. Derfor har Heartbeats og home indgået et samarbejde om podcasten ‘Skiftet’, der fortæller historier om mennesker, der har flyttet sig efter et stort skift i deres liv.

Mikkel Braae-Andersen, marketing- og kommunikationschef i home, udtaler om samarbejdet:

- Vi er glade for, at det er lykkedes at få et samarbejde til at falde i hak - om et interessant emne, der berører rigtig mange danskere. Samarbejdet med Heartbeats om ’Skiftet’ er et nyt skridt i home-kædens brandrejse 'Kom godt hjem'. Siden lanceringen har vi udgivet to bøger, to dokumentarfilm samt taget en række initiativer for at hjælpe hele det flyttende Danmark godt på plads i deres boligliv. Podcast er med sin hastigt voksende popularitet og tyngde som medie, der når ud i rigtig mange danskernes hjem, et naturligt step for os.

Christina Damstedt

Marketing- og kommunikationsansvarlig

christina@heartbeats.dk

• kristian jensen
  • venstre
  • lars løkke rasmussen
  • heartbeats
  • jan grarup
  • le gammeltoft
  • skiftet
  • wassim hallal
  • heartbeatsdk
  • flemming møldrup
  • mikkel braae-andersen
  • mia wagner
  • sissel-jo gazan

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og mere end 2,5 millioner bruger et af vores digitale universer.