Amadeus Airport Pay gør check in processen smidigere

Amadeus Airport Pay gør check in processen smidigere

Mange flyselskaber tilbyder i dag en række forskellige tillægstjenester som f.eks. ekstra bagage eller opgradering. Flyselskaberne anvender ofte forskellige betalingsløsninger, hvilket betyder, at passagererne somme tider bliver nødt til at gå til to forskellige skranker for at tjekke ind og betale for tillægstjenester. Ud over at det bidrager til at forlænge køtiden for de rejsende, kan betalingsalternativerne også være forældede, hvilket gøre det vanskeligt at undgå risikoen for svindel.

Dette vil blive ændret med lanceringen af den skybaserede løsning Amadeus Airport Pay. Amadeus Airport Pay er den første betalingsløsning, hvor en og samme enhed kan anvendes af flere forskellige virksomheder. Det giver større bekvemmelighed og kortere indtjekningstider for de rejsende. I juni 2017 vil Lufthansa blive tilsluttet til Amadeus Airport Pay. Tjenesten vil være tilgængelig for Lufthansas kunder i over 170 lufthavne. Ud over betaling af tillægstjenester kan flyselskabets personale også bruge tjenesten til udbetaling af erstatning, f.eks. ved ombookning af et overbooket fly.

Vil du læse mere om Amadeus Airport Pay, klik her.

Oldenburg Allé 3. 1tv.
2630 Taastrup