eTraveli og Sembo vælger Amadeus Ancillary Services

eTraveli og Sembo vælger Amadeus Ancillary Services

Online-rejsebureauerne eTraveli og Sembo vælger at implementere Amadeus Ancillary Services. Rejsende kommer til at opleve en større frihed, når de skal skræddersy deres rejser, og de kan også med det samme booke bagage til deres flyrejse via eTravelis hjemmesider flygresor.se, charter.se, supersavertravel.se, Travelstart.se og gotogate.com samt alle Sembos skandinaviske hjemmesider.

Med Amadeus Ancillary Services styrker online-rejsebureauer deres kundetilbud, og de kan opfylde de rejsendes behov på ét sted. Løsningen hjælper også både flyselskaber og online-rejsebureauer med at øge deres indtægter. I 2015 steg salget af tillægstjenester i rejsebureaukanalen med 95 procent.

I dag har 88 flyselskaber implementeret Amadeus Ancillary Services, og 113 flyselskaber skal implementere løsninger, der bruges verden over, inklusive alle IATA BSP-markeder.

For yderligere information om Amadeus Ancillary Services, se her .

Åsa Brögger
Marketing Communications Manager, Amadeus Scandinavia
E-mail: asa.brogger@sca.amadeus.com

Amadeus er en førende leverandør af avancerede teknologiske løsninger til rejsebranchen på verdensplan. Kundegruppen omfatter rejseleverandører (flyselskaber, hoteller, jernbaneselskaber, færgeselskaber, m.v.), rejsebureauer (fysiske og internetbaserede) samt rejsekøbere (virksomheder og forretningsrejsebureauer).

Amadeus-koncernen beskæftiger mere end 13.000 medarbejdere over hele verden, fordelt på Madrid (hovedkontor), Nice (udvikling) og Erding (drift) samt 71 lokale Amadeus-virksomheder verden over.

Amadeus bygger på en transaktionsbaseret forretningsmodel.

Amadeus er noteret på den spanske aktiebørs under børskoden "AMS.MC” og indgår i indekset IBEX 35.

For mere information om Amadeus besøg www.amadeus.com/sca og den globale blog www.amadeus.com/blog

Oldenburg Allé 3. 1tv.
2630 Taastrup