Ekstra gode rejsetilbud med Apollo på Ferie for Alle

Ekstra gode rejsetilbud med Apollo på Ferie for Alle

Rejsemessen Ferie for Alle er en oplagt mulighed for at blive inspireret, underholdt og for at blive klogere på, hvor næste rejse skal gå hen. Men det er også en god chance for at få en ekstra god pris på en kommende ferie eller andre kontante fordele. Hos Apollo er der skruet op for rabatten og ned for prisen, når rejseselskabet gæster messen. Hele 42 medarbejdere er på pletten til at rådgive og skrue på rabatterne. Herudover disker Apollo op med spændende gæster, konkurrencer, gratis fodboldbilletter og meget mere.

Om næste rejse skal gå til Grækenland, Spanien, Albanien eller et fjerde sted er måske endnu uvist. Men rejsemessen Ferie for Alle er et besøg værd, hvis det er inspiration, man savner.

Desuden er der ekstra gode messepriser at hente, hvis man pludseligt bliver grebet af feriestemningen på messen. Apollo har således særlige rejsetilbud med sig på messen og intet mindre end 42 medarbejdere, der kun er med for at servicere og inspirere de nysgerrige og rejselystne gæster på messen.

Er man derudover den heldige indehaver af et Club Matas kort, optjenes der, qua Apollos samarbejde med Club Matas, også point på den bestilte rejse på messen.

Samtidigt er der mulighed for at vinde hele sin rejse, hvis denne bliver bestilt og betalt på messen.

Mød FCM-spillerne, og få billetter til den næste kamp
Skulle kontante fordele dog ikke være nok til at bruge lidt tid på Apollos stand, så er der lørdag også chance for at møde spillere fra FC Midtjylland, som, udover at stå for hygge med og underholdning af gæsterne på messen, også vil dele gratis billetter til kampen mellem FC Midtjylland og Brøndby den 1. marts i MCH Arena.

Besøg Apollo på stand 9840 i forbindelse med Ferie for Alle.

Tags

Apollo er en af Nordens førende rejsearrangører. Apollo arrangerer charterrejser, aktive ferier, cityrejser og krydstogtferier samt fleksible rejser til hele verden, hvor du selv vælger, om destinationen skal være by eller strand samt længden af rejsen. Apollo Rejser i Danmark danner, sammen med Apollo i Norge, Sverige og Finland, flyselskabet Novair, Golf Plaisir, Lime Travel samt træningsresortet Playitas på Fuerteventura, gruppen DER Touristik Nordic AB. Apollo Travel Group har cirka 500 medarbejdere og 1 mio. passagerer om året, som rejser til destinationer i hele verden.

Apollo har siden 2015 været en del af den privatejede tyske koncern REWE med mere end 300.000 medarbejdere. Apollo arbejder aktivt for holdbare rejser og det sociale ansvar og samarbejder med bl.a. SOS Børnebyerne, Ecpat og Sveriges Olympiske Komité. Apollo er Travelife certificerede siden 2014.

Glenn Bisgaard