Digital marketingassistent søges

Armatec A/S søger en digital marketing profil, gerne med teknisk afsæt til videre udvikling af vores online markedsføring. Fra vores kontor i Glostrup vil du gennem dine gode kommunikationsevner være en medvirkende drivkraft til næste trin i vores digitaliserede marketing platform.

Din primære opgave bliver at sikre Armatec, et LEAD-genererende digitalt aftryk i markedet. Vi forstiller os, at du har stor erfaring med SEO, Google AdWords og er stærk i webdesign og grafisk opsætning. Dette i tæt samarbejde med vores marketingafdeling.

Dine opgaver bliver:

• At redigere og udbygge content på web via WebBase og Episerver
  • At sikre at content er synligt på de rigtige kanaler
  • At optimere alt web i forhold til LEAD-generering, landing pages etc.
  • At vedligeholde Google AdWords og optimere SEO
  • At være ansvarlig for Armatec ”SoMe” (LinkedIn, Facebook, Instagram m.m.)
  • At vedligeholde prislisteopdatering i samarbejde med intern salg
  • At opdatere datablade i InDesign
  • At udarbejde præsentationsmateriale (folders/flyers/newsletters)
  • At vedligeholde vores webshop

Din profil:

• Du har erfaring fra en tilsvarende stilling – gerne en marketingsrelateret uddannelse
  • Du har teknisk indsigt og forståelse
  • Du følger og interesserer dig for SoMe marketing
  • Du har kendskab til hjemmesider, landing pages m.m.
  • Du har erfaring med Google AdWords og SEO
  • Du har gode kommunikationsevner og kan arbejde selvstændigt
  • Du har masser af godt humør, og ønsker at være en del af ”familien”
  • Du har gerne kendskab til Indesign, EpiServer og Webbase
  • Du taler og skriver dansk på højt niveau - derudover forstår du engelsk og de skandinaviske sprog

Vi tilbyder:

• Et selvstændigt job hvor du har stor frihed til at udvikle platformen
  • Et stærkt setup i en anerkendt og markedsorienteret virksomhed
  • At du bliver en del af en kultur med engagerede medarbejdere i en virksomhed i vækst
  • Løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring samt andre personalegoder som kantineordning  m.m.
  • At du bliver en del af et fælles nordisk konglomerat af tekniske virksomheder og derigennem har mulighed for sparring og udvikling
  • At arbejde med nogle af branchens førende internationale leverandører med fokus på kvalitet og bæredygtighed

Hvis jobbet har din interesse, så send et par ord om dig selv sammen med dit CV til bd@armatec.dk eller ring for yderligere information til Birgit Duvils på tlf. 4696 0091.

Armatec løser tekniske udfordringer indenfor vand, varme, køle og proces. Forvent dig et inspirerende koncept, dygtige medarbejdere der er nemme at handle med, god kvalitet og et langsigtet samarbejde.

Vores forskellige koncepter indenfor flow-teknologi giver smarte løsninger og fungerer som en kilde til inspiration og et væld af erfaringer. En teknisk løsning fra Armatec er baseret på et koncept, der kan tilpasses kundernes behov. Vejen frem til den rigtige løsning går gennem de ansatte, som kombinerer stor viden om produktet med bredt systemkendskab og teknisk indsigt.

Vi ønsker at lette vores kunders hverdag, og derfor bør det ikke kun være let at handle med Armatec, du bør også føle dig tryg i dit valg af samarbejdspartner. Vi støtter dig hele vejen fra produktvalg til installation og vedligeholdelse.

Armatec koncernen blev grundlagt i 2003, men vi har over 60 års erfaring i branchen. Vi opererer i Sverige, Norge, Danmark og Finland og er ejet af Ernströmgruppen.

Marie Louise Danielsen

Pressekontakt Marketingansvarlig +45 46 96 00 00