ARMATEC PÅ AUTOMATIKMESSEN 2016!

På Automatikmessen i Brøndby møder du branchens førende virksomheder. Armatec står igen klar på stand B1234 og udstiller kvalitetsprodukter typisk fra europæiske producenter, som vi loyalt og dedikeret har samarbejdet med igennem mange år.

Foruden Leser-sikkerhedsventiler, Wouter Witzel-butterflyventiler, Kinetrol pneumatiske aktuatorer, Bernard el-aktuatorer samt Flowserve- (SIHI) og Leistritz-pumper præsenteres et bredt program af ARMATEC-helsvejste kugleventiler, standard med høj hals for optimal isolering og ISO-flange for let montering af aktuator.

SPXheavy duty” tandhjulspumper fra Johnson Pump, til høj viskose medier blandt andet som bitumen og heavy fuel, kan blandt andet ses som nyhed på standen. Derudover udstiller vi special ventiler og løsninger, som vi sammen med vores kunder har designet netop til deres applikationer. Så kig forbi vores stand B1234 til en uformel fagsnak i en afslappet atmosfære.

Herunder vores bemandingsplan:

Dato: Armatec:
Den 13. september 2016 Claus Andreasen, Henrik A. Nielsen, Jacob Hemicke
Den 14. september 2016 Claus Andreasen, Johnny Heidler, Kenneth Holmen
Den 15. september 2016 Claus Andreasen, Henrik A. Nielsen, Peter Eriksen

• Miljø, energi

Armatec Danmark, der er ISO 9001-certificeret, har forsynet dansk industri-, miljø- og energianlæg med ventiler, aktuatorer og systemløsninger i over 50 år. Desuden har vi i mere end 30 år forsynet dansk byggeindustri med komponenter og systemløsninger til fjernvarmeinstallationer i hele landet. Nu har vi også et stort program af pumpeløsninger til industrianlæg.

Johnny Heidler

Produktchef / Product Manager Automation + 45 46 96 00 79