Hotel Kong Arthur blandt kandidater til ny Michelinnøgle

Hotel Kong Arthur blandt kandidater til ny Michelinnøgle

Hotel Kong Arthur indtager fornem plads som del af Michelinguidens nye kategori af anbefalede hoteller. Dermed er hotellet også kandidat til at modtage en Michelinnøgle i 2024.

Michelin, der er bedst kendt for at hylde kulinariske mesterværker med stjerner, træder nu ind i en ny kategori af servicebranchen. Med "nøgler” vil Michelin nu anerkende hotellers evne til at skabe uforglemmelige oplevelser for deres gæster.

Nøglerne tildeles en udvalgt skare af hoteller, der formår at overgå deres gæsters forventninger i forhold til deres unikke placering, indretning, generelle atmosfære og høje servicestandard. Michelins nye anerkendelse til hoteller kan blive en pålidelig kilde for fremtidens gæster, når de skal vælge et bemærkelsesværdigt sted at overnatte.

Nøglerne bliver uddelt første gang i 2024, men allerede nu har Michelin sat 22 danske hoteller på deres officielle guide. Blandt de 22 hoteller, der kan være på vej til at modtage den prestigefyldte anerkendelse, er Hotel Kong Arthur.

Om Hotel Kong Arthur ender med at modtage en af de værdifulde nøgler, må tiden vise.