Pressemeddelelse -

FANTASTISKE FARVER OG DRAMATISKE LANDSKABER DANNER DEN PERFEKTE BAGGRUND FOR ASICS' FARVERIGE KOLLEKTION FOR FORÅR/SOMMER 2016

Billederne til ASICS nye forårs/sommerkollektion 2016 blev taget i Marokko, hvor terrænet er smukt og meget varieret. Kollektionen er designet, så du kan yde dit allerbedste i varmt vejr.

Kollektionen indeholder bl.a. det nye fuzeX-løbeudstyr og andre typer kvalitetsløbeudstyr. Hver enkelt kollektion har noget til alle løbere og kombinerer iøjnefaldende grafiske print med teknologisk avancerede tekstiler.

fuzeX-kollektionen er perfekt til alle, der gerne vil have det sjovt, når de udfordrer sig selv.

ASICS' Motion-serie indeholder både teknologierne Motion Dry, Motion Protect og Motion Cool og er endnu engang et bevis på ASICS' mange tekniske detaljer. Åndbare tekstiler, varmezoner og UV-beskyttende materialer sikrer, at løberne kan præstere deres bedste og holde sig kølige og tørre – selv i de mest ekstreme varmegrader som fx i Erg Chebbi-ørkenen i Marokko.

Den farverige by Marrakech og den barske Erg Chebbi-ørken står i flot kontrast og danner et fantastisk bagtæppe for fuzeX-kollektionen, der med sine frække farver og flotte grafiske print rammer plet hos de unge løbere.

De øde ørkenveje i Marokko var det perfekte sted at fotografere kollektionen. De store vidder viser, hvor løberne kom fra, og hvor langt de kan løbe, takket være deres teknologisk avancerede løbeudstyr.

Modefotografen Derrick Santini har fanget farverne og bevægelserne i hver enkelt kollektion og får forskellighederne frem på smukkeste vis. I sommeren 2015 rejste Derrick og hans team rundt i Marokko for at finde øde og fantastisk smukke veje og terræner – de helt rigtige locations til ASICS seneste kollektioner.

FEMALE:

Seamless Tee Deep Cobalt
9” Short Deep Cobalt
fuzeX - footwear

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive