Kickstart løbesæsonen med ASICS’ nye SS19 kollektion

Løbesæsonen nærmer sig i alt hast og nu er det første tøj og sko fra ASICS forårskollektion at finde i butikken. Kollektionen indeholder forskellige nuancer af blå, men også de grundlæggende farver som sort og hvid. Kollektionen er tilgængelig på asics.com og i udvalgte sportsbutikker. Læs mere og tjek produkterne her.

KVINDER

ASICS Style Jacket

Denne løbejakke fra ASICS vil hurtigt blive en favorit på grund af det vandafvisende materiale, som holder vind og vejr på afstand. Jakken har et trendy design med lynlås foran og elastik i talje og ærmer, hvilket får jakken til at følge dine bevægelser og sidde behageligt. Der er lommer foran på jakken, hvori telefon og nøgler sikkert kan opbevares under løbeturen.

ASICS V-neck short sleeve top

Denne tætsiddende, kortærmede t-shirt til damer har V-halsudskæring og sidder behageligt, så du frit kan bevæge dig, når du træner. Den er fremstillet i et let og hurtigttørrende materiale, som sikrer en fremragende komfort, når du skal yde dit bedste. Den nederste kant har en rundet udformning og slidser i siden for øget bevægelsesfrihed og en længere ryg, som dækker bedre bagtil.

ASICS Leg Balance Tight 2

ASICS’ løbetights, Leg Balance 2, er kompressionstights, som er designet til løbere, der vil præstere endnu bedre. De har opdateret Core & Leg Balance-teknologi, som giver en forbedret støtte til læggen og lårene. Derudover har tightsne power mesh-kompressionsindlæg, som mindsker muskeltræthed, så du kan løbe endnu længere, uanset om du træner på asfalt eller løbebånd. Refleksstriber og ASICS-branding øger synligheden når du træner efter mørkets frembrud.

MÆND

ASICS Lite-Show Jacket

ASICS’ Lite-Show løbejakke til herrer er skabt til at give maksimal beskyttelse og komfort på løbeturen. Jakken er fremstillet i et let materiale, hvilket giver en super god pasform. Der er placeret refleksstriber på for og bag på jakken, som øger synligheden i mørke. Uanset, hvad du træner, vil denne uundværlige jakke fra ASICS sikre dig maksimal beskyttelse, komfort og stil.

ASICS Thermopolis + Long sleeve running top

ASICS’ langærmede løbebluse Thermopolis Plus er et must i trænings garderoben. Blusen har en slank pasform og tommelfingerhuller, som giver en god komfort. Derudover er den produceret i et åndbart materiale med refleksstriber, som giver øget synlighed i mørke omgivelser.

Leg Balance tight 2

PÅ FØDDERNE
ASICS’ løbesko, GT-2000 7, er det perfekte valg til alle pronationsløbere, der vil løbe så effektivt som muligt. Skoen har effektiv støddæmpning, som støtter og skåner kroppen mod hård stød i landingen. Derudover har har skoen en mellemsål opbygget af SpEVAFoam, som giver ekstra affjedring og FlyteFoam Lyte, som sørger for god og kontinuerlig støddæmpning på hele løbeturen. Derudover har skoen en Guidance Line-teknologi, som er designet til at øge stabiliteten på forskellige underlag og guide foden i den rigtige retning på den mest effektive måde.

Løbeskoens overdel i jacquard-mesh, holder fødderne afkølede og ventilerede, samtidig med at den har en god pasform og støtter foden godt. Den nye model har en mere rummelig skosnude, som giver ekstra plads til tæerne og dermed bedre komfort. Alt i alt giver det en mere stabil løbefornemmelse, hvilket gør skoen perfekt til stort set enhver distance – alt fra 5 til 42 kilometer eller endnu længere.

GT-2000 7 men & women

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive