Strømlinede, Gennemtænkte og meget smukke

Et nyt, innovativt og karakteristisk design, som passer perfekt ind i det overordnede køkkenkoncept. Sådan lyder beskrivelsen af ATAGs nye Cooling Center. Din vision om at tilberede mad af de bedste råvarer for dine gæster afspejler din personlighed og kulinariske ambitioner, og derfor skal du have hvidevarer, som kan leve op til dine krav.

ATAG Cooling Center

ATAG Cooling Center, der består af fryser, vinkøleskab og køleskab, er ikke kun et flot samling af produkter i dit køkken, det giver også den bedste køling til dine friske produkter. Temperaturen reguleres elektronisk og kølestrømmen sikrer en ensartet temperatur over hele køleskabet. Apparatet (samlet højde 178 cm) kan installeres i en skabsvæg og har luksus rustfri stålpaneler og håndgreb. Stålfronter og håndtag leveres sammen med skabene. Den samlet skabsvæg af produkter, vil give et hvert køkken et eksklusivt look og samtidig opfylde familiens samlet opbevarings behov.

Den ultimative funktion for vinelskeren

Vi har drukket vin til vores måltider i århundreder. Den kan tjene som et diskret akkompagnement til et måltid, som supplement til eller som katalysator for madens smag eller som kontrast til rettens smag. ATAG vinkøleskab med dets 2 klimazoner betyder, at du nu kan opbevare og servere både rød- og hvidvin med ideelle temperatur.

Vin skal opbevares liggende for at forhindre, at proppen tørrer ud, luft trænger ind i flasken og vinen oxiderer, da dette kan påvirke vinens smag og aroma. UV-stråler kan også få vinen til at oxidere. ATAG vinkøleskabet har træhylder, der kan indstilles i højden og en glasdør med UV-filterbelægning. Med dette skab kan du være sikker på at dine vine bliver opbevaret under de korrekte forhold.

Climate Fresh og DuraFresh - frisk mad i længere tid

Produkter, der er opbevaret ved en temperatur på tæt ved 0 ºC, holder sig friske i længere tid. Fugtigheden er, ud over temperaturen, en anden vigtig faktor for opbevaring af mad. ATAG har to slags Climate Fresh Boxe, en tør Climate Fresh Box og en box, hvori fugtigheden kan justeres fra tør til fugtig. En tør Climate Fresh box er ideel til opbevaring af kød og mælkeprodukter. En fugtig Climate Box er specielt designet til opbevaring af frugt og andre produkter, der ellers vil udtørre. Den store fordel ved DuraFresh-systemet er, at det bevarer kvaliteten og forlænger madvarernes opbevaringstid. De fastholder vitaminer og mineraler bedre, og varernes smag og struktur bliver bevaret på optimal måde. Takket være DuraFresh-systemet holder friske madvarer sig friske meget længere. Nu behøver du kun at købe ind én gang om ugen, også friskvarer.

ATAG Cooling Center består af; Køleskab KF8178ADR, Fryseskab KF8178CDL og Vinskab KF8178WDR.

For yderligere information kontakt: Brand Manager Jesper Storm Tlf. +45 35 35 32 35. Læs mere på www.atag.dk

• Medier, kommunikation

• atag cooling center
  • rustfrit stål vinskab
  • eksklusivt vinskab

Mærke med stil

ATAG design er kendt for perfekte detaljer, funktionalitet og sofistikeret design. Produkterne er designet til de mest krævende situationer. ATAG bestræber sig på at tilbyde individuelle løsninger til den kræsne forbruger og produkterne giver rig mulighed for individuel udfoldelse.

ATAG er ikke kun et særdeles attraktivt design, ATAG er i stand til at gøre madlavning i dit fremtidige køkken endnu mere imponerende, og din kulinariske resultater endnu mere fornøjelig.

Gorenje Group Nordic A/S

Siden lanceringen af det danske datterselskab i 1976 med hovedkvarter i København er Gorenje Group Nordic vokset til en multinational virksomhed med ansvar for hele Norden og Baltikum. Med et sortiment, der omfatter fem hvidevaremærker, nemlig Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag og Upo, der afsættes i otte lande via et bredt og dygtigt distributionsnet, ønsker Gorenje Group Nordic at levere et bredt sortiment af innovative, designbaserede produkter og serviceydelser, som skaber enkelthed for kunderne, og dække forskellige segmenter og prisklasser.

www.GorenjeGroupNordic.com

Pressekontakt Brand Manager +45 35353235