BÆRBAR POWER FRA INNERGIE

Designet er i topklasse og anvendelsesmulighederne mange med en Pocket Cell fra Innergie - Dit eget lille bærbare kraftværk

Vi er afhængige af strøm. Det er strøm, der får vo­res Smartphone, Tablet og Laptop til at fungere. Og for de fleste er det værste øjeblik, når apparatet går ned af mangel på power. Er du hjemme eller på jobbet, kan du stikke opladeren i væg­gen. Men hvad, hvis du sidder i bussen, på cafeen, i flyvemaskinen eller i en jolle midt på Øresund? Så er Pocket Cell løsningen.

Pocket Cell er en lille genopladelig kraft­ressource, som forsyner dig med strøm hvis du skulle løbe tør. En slags ’batteri-bank’, som du kan tage med i lommen, og som fuldt opladt eksempelvis sikrer dig op til 45, timers ekstra batteritid på din iPad.

Pocket Cell er udviklet af Innergie, som er et sub-brand under det thailandske selskab Delta, der ret beset er verdens største produ­cent af strømforsyninger. Delta producerer ikke kun strømforsyninger til telefoner og computere, men leverer også til bilfabrik­ker som Toyota, der bruger strømforsynin­gerne til hybridbiler som Prius og Lexus LS600h, samt den amerikanske el-sportsvogn Tesla.

Apples originale strøm­forsyninger bliver også produceret af Delta, og det er således ikke svært at se, hvorfra Innergie har fået inspirationen til designet af deres produkter. Det enkle, rene og i flere tilfælde prisvindende design går igen på hele porteføljen, der er udviklet med fokus på Apple-brugere, men også fungerer med telefoner, notebooks, tablet, GPS-apparater og andre strømkrævende enheder fra et utal af mærker — Innergie bruger selv mottoet ’One charger for all your devices’.

mMini DC10
Fiks lille 10 watts-oplader til bilens 12V-stik. Det fancy design er som skabt til Apple-produkter, men du kan faktisk bruge mMini DC10 til at oplade hvad som helst. Med to USB-udgange kan du oplade to enheder samtidig — f.eks. en telefon og en GPS-navigator — og en blå lampe indikerer, at opladningsprocessen er i gang.
FARVER: Hvid
VEJL. PRIS: 159,00 kroner.

mMini AC15
Væglader i stilfuldt design, der går ret godt i spænd med en iPhone, MacBook eller The new iPad. Med 15 watts styrke kan du både oplade din iPhone og din iPad samtidig, og med en vægt på blot 52 gram kan den nemt presses ned i enhver business-taske. En blå lampe indikerer, når den lader. Passer naturligvis også til andre tablets, telefoner og elekroniske enheder med USB-opladningskabel.
VEJL. PRIS: 249,00 kr.

PocketCell
Så lille, så let — og så kraftfuld. Pocket Cell er din redning, når din iPhone, iPod, iPad eller MacBook løber tør for strøm, mens du er på farten. Se den som en slags ’batteri-bank’, som du lader op hjemmefra via computeren eller et 220V-stik, og som giver dig ekstra batteritid til din telefon, computer eller tablet — Pocket Cell er kompatibel med over 10.000 forskellige enheder! Den fylder ingenting, vejer blot 72 gram, og designet er i topklasse. Fire blå dioder angiver, hvor meget strøm, der er til rådighed. Fuldt opladt forlænger den taletiden i din iPhone med 25 timer — eller giver dig fem timers ekstra samvær med din iPad. Det medfølgende 3-1-kabel har både mikro- og mini-USB samr Apple-stik.
VEJL. PRIS: 749,00 kr

• pocket cell