Nyheder fra Vogel's på IFA 2013

IFA, september 2013. Vogel's har 40 års erfaring i at udvikle innovative vægbeslag, og virksomheden har fortsat fuldt fokus på at udvikle tilbehør til audio- og videoudstyr, der giver en endnu bedre oplevelse i hjemmet.

Vogel’s baserer sin succes på talentfulde og engagerede medarbejdere med sans for innovation. Medarbejdere, der lever og ånder for de produkter, de skaber, og for de kunder, der bruger dem. Medarbejdere der bevidst går efter at overgå forventningerne - nu og i fremtiden.
Vogel’s designer og producere vil fremvise et eksklusivt og avanceret sortiment af beslag og standersystemer til audio- og videoudstyr, og på IFA 2013 vil gæsterne igen kunne opleve en demonstration af nogle af virksomhedens mest roste produkter.

Tv-vægbeslag til alle behov

Vogel’s tilbyder et bredt udvalg af modeller, der passer til stort set alle mærker og størrelser af tv-skærme – fra 16” helt op til 80”. Beslagene kan anvendes i stuen, soveværelset, køkkenet og alle andre rum og de fås med mange forskellige funktioner. Tv'et kan monteres fladt som et billede på væggen. Det kan vippes, så man kan se tv fra en magelig vinkel i soveværelset. De drejelige beslagtyper giver den ultimative fleksibilitet i indstillinger, så man kan se tv på fladskærmen alle steder i rummet. Vogel's har også udviklet en særlig serie prisbelønnede beslag til ultratynde tv-skærme, der kun kræver 3,5 cm plads mellem tv'et og væggen.

NYE drejelige vægbeslag @IFA

På IFA 2013 introducerer Vogel’s flere nye drejelige beslag til store fladskærme (40 til 65"/102 til 165 cm) der giver brugeren den fulde fornøjelse af underholdningssystemerne. Vogel’s WALL 2345 har en dobbelt arm, der kan drejes op til 180 grader (WALL 2245 til 32" til 55"/81-140 cm). Vogel’s WALL 2325 har en enkelt arm, der kan drejes op til 120 grader afhængigt af tv'ets størrelse. (WALL 2225 til 32" til 55"/81–140 cm).

Se tv i sengen med vippebeslag

Vogel's har også et fuldt sortiment af flade vippebeslag til alle størrelser og typer af AV-udstyr. Vippebeslagene er den ideelle løsning til montering af tv i soveværelset, så man kan se tv fra en magelig vinkel. Vogel’s THIN 315 kan vippes op og ned, og det passer til ultratynde skærme eller WALL 1315.

Som et maleri på væggen

Til de ekstra store skærme er der mulighed for at vælge mellem Vogel’s THIN 305 vægbeslag, der sidder plant med væggen, eller WALL 1305. De får fladskærmen til at ligne et smukt maleri på væggen.

Ultratynde vægbeslag

Med det drejelige THIN tv-vægbeslag kan skærmen drejes 180 grader og trækkes op til 63 cm ud fra væggen for at få endnu større fleksibilitet (THIN 345). En anden valgmulighed er THIN 325, der kan drejes op til 120 grader på en enkelt drejearm. De ultratynde vægbeslag passer perfekt til vægmontering af tynde skærme, der skal falde diskret ind i boligindretningen. Ud over standardfarven sort fås THIN 345 og THIN 245 også begge i den hvide farve alpine white. Højglansoverfladen er dekoreret med detaljer i farverne sølv eller champagne.

Bredt sortiment af praktisk tilbehør

Vogel’s tilbyder derudover et stort udvalg af andet AV- og multimedietilbehør til at skjule kabler og sikre en endnu bedre udnyttelse af udstyret. Vogel’s nye produkt CABLE 10 fra 2013 har en elegant metalsøjle, der kan samle og skjule op til 10 kabler. Det fås i længderne 64 cm (CABLE 10 M) og 94 cm (CABLE 10 L). Der er mulighed for at montere Vogel’s AV10 beslag på søjlen, så der bliver masser af plads til alt AV-udstyret, fjerbetjeninger, joysticks og andet udstyr.

Kendt for kvalitet og brugervenlighed

Alle produkter fra Vogel’s er af høj kvalitet og med den høje brugervenlighed, der er kendetegnende for Vogel’s. Virksomheden tilbyder desuden livstidsgaranti på alle produkter. Det understreger Vogel’s holdning, at produkterne skal være til at stole på. Medarbejderne hos Vogel's yder deres allerbedste for at udvikle AV- og multimedietilbehør, der forener holdbarhed og kvalitet med høj grad af fleksibilitet og smukt design. Det har altid været kendetegnende for Vogel's, og de vigtige værdier er også grundlaget for fremtidige, innovative produkter.

• Elektronik

• thin