SMS Audio sponsorerer GAFFA-Prisen 2012

GAFFA-Prisen er en af Danmarks mest hæderkronede og traditionsrige musikpriser.

I år er det 22. gang, at GAFFAs læsere skal kåre årets navne i musikverdenen. Dermed er GAFFA-Prisen en af de mest hæderkronede og traditionsrige priser på hjemlig grund. Det er tredje gang, at der afholdes et gallashow i forbindelse med prisuddelingen. Showet finder sted torsdag den 6. december på Bremen Teater i København, og som noget nyt bliver det vist direkte på TV2 Zulu.

Traditionen tro er det læserne, der er dommerne, når GAFFA uddeler priser til de bedste præstationer inden for en lang række musikkategorier. I alt uddeles 17 priser fordelt på 11 danske og seks udenlandske kategorier. Som et ekstra krydderi er der også en pris til en ung kunstner, arrangør, forening eller spillested, der har gjort en ekstraordinær indsats for musiklivet i Danmark i det forløbne år – Årets Skulderklap.

I 2011 var Malk de Koijn, Kato, Oh Land og Veto nogle af de navne, som kunne bringe en statuette med hjem. Rune Tolsgaard og Esben Pretzmann, tidligere kendt som to tredjedele af Drengene Fra Angora, er værter for gallashowet og vil præsentere de enkelte priser og overrække GAFFA-statuetterne.

SMS Audio er i år sponsor af kategorien Årets Danske Hip Hop-udgivelse og deltager du i afstemningen inden den 22. november, kan du blandt andet vinde Street by 50 høretelefoner.

Det foreløbige live-program er som følger:
Turboweekend, Tina Dickow, Magtens Korrodorer feat. Sys Bjerre, Medina & The Eclectic Moniker, Christian Hjelm og EaggerStunn. Værter for showet bliver i år Rune Tolsgaard og Esben Pretzmann også kendt som 2/3 af Drengene fra Angora. Til det traditionelle afterparty kan man møde følgende dj's: Peter Visti, Flæsk, Rasmus Weng og Kalle B & Friends.

For yderligere info om GAFFA-Prisen, kontakt venligst:
Presseansvarlig Nicola Jackson, nicola@theempire.dk, 40 72 02 92
Projektleder Ole Hykkelbjerg, oleh@gaffa.dk, 22 10 50 05

For yderligere info om SMS Audio, kontakt venligst:
Aurora Group Danmark A/S
Richo Ask Jacobsen
E-mail: raj@auroragroup.dk

• gaffa
  • gaffa prisen 2012
  • sms audio
  • høretelefoner
  • 50 cent