Nyt magasin fra AutoMester om biler, bæredygtighed og en masse gode tips og idéer.

Nyt gratis magasin

To gange årligt udkommer magasinet Bedre Kørende. Det er Danmarks største værkstedskæde, som står bag og magasinet kan hentes gratis på alle deres værksteder - eller man kan læse det online.

I dette nummer er der bl.a. et stort interview med Lars Christiansen. Man kan også læse om både bæredygtighed indenfor værkstedsbranchen og få tips til, hvordan éns egen bil kører grønnere.

Der bliver talt meget om miljø og bæredygtighed i medierne, på arbejdspladserne og sikkert også hjemme hos de fleste familier. Det er ikke kun i Danmark – men i hele verden, at miljø er kommet på dagsordenen. Og med det kommende Folketingsvalg er det blevet et endnu mere aktuelt tema.

Det sætter tingene i perspektiv, når vi på TV ser den dengang kun 15 årige svenske skolepige og miljøaktivist Greta Thunberg strejke fra skole og demonstrere udenfor det svenske parlament – og senere tale på COP24 til alle verdens ledere. Det har medført, at skolebørn over hele verden er begyndt at strejke for miljøets skyld – og Greta Thunberg er vurderet til at være blandt de 100 mest indflydelsesrige mennesker i verden pt.. Og hun er altså kun 16 år!

Danmarks største værkstedskæde AutoMester er gået forrest – både når det handler om gøre hverdagen lettere for bilisterne – men bestemt også, når det handler om bæredygtighed og servicering af fremtidens bilpark.

De har i lang tid gjort en kæmpe indsats for at sikre bortskaffelse og genanvendelse af de væsker og materialer, der bruges på værkstederne - det kan man læse mere om i magasinet Bedre Kørende. De løfter også sløret for et helt nyt koncept i AutoMester - nemlig E+ som bl.a. har øget fokus på miljø, digitalisering, el- og hybridbiler med mere.

I magasinet kan man også læse et stort interview med en af Danmarks helt store håndboldspillere gennem tiden – Lars Christiansen – som aldrig har glemt, at legen med bolden er vigtig, også i en konkurrencesport.

Herudover får man en masse virkelig gode tips og idéer omkring kørsel, genanvendelse af brugte dæk og meget mere.

Magasinet kan hentes gratis på alle AutoMesters 425 værksteder eller læses online på automester.dk.

Tags

AutoMester blev grundlagt i 1993 og har fulgt med udviklingen i autobranchen lige siden. AutoMester er Danmarks største værkstedskæde med over 420 mærkeuafhængige værksteder i hele landet, der beskæftiger mere end 1.100 dedikerede mekanikere på landsplan og servicerer til sammen over 300.000 kunder.

AutoMester vandt titlerne "Årets Værkstedskæde" og "Årets Tiltag" ved Auto Awards 2019.

AutoMester Danmark ApS er et datterselskab af FTZ Autodele og Værktøj A/S – og har 9 medarbejdere på hovedkontoret i Odense.