AutoMesters magasin Bedre Kørende indeholder en masse spændende artikler og kan hentes gratis på alle deres værksteder i hele landet.

Nyhed -

Nyt magasin på gaden om kør-selv ferie i Danmark, interview, parkeringstest og meget mere

Foråret er kommet og tiden er inde til at få sommerhjulene monteret. I AutoMesters magasin Bedre Kørende får man i dette nummer gode råd til hjulskifte og kan læse hvordan, man sikrer, at dækkene er i forsvarlig stand.

Man kan også læse en spændende artikel om Jakob Sveistrup, som vi nok alle kender med vinderhittet fra Dansk Melodi Grand Prix 2005 ”Tænder På Dig”, men som også er en fortælling om en mand, der blev sat i ”bås” med denne sang.

Trafiksikkerhed er i alles interesse og man kan læse en artikel om fordelene ved at have et såkaldt dashcam installeret i bilen og hvordan det kan hjælpe i en evt. skadeserstatningssag.

Man kan også selv teste sine færdigheder i færdselslovens standsnings- og parkeringsregler. Det er altid godt at kende de nyeste regler – både for sikkerheden og pengepungen.

Sommeren 2021 står for døren og det ser ud til at verden åbner lidt mere op, men om det bliver muligt at komme udenlands, er for tidligt at spå om. I magasinet finder man forslag til en tur rundt i det dejlige danske land, hvor man som AutoMester FordelsKunde kan gøre brug af de mange gode rabataftaler til forlystelser og overnatninger.

Magasinet kan hentes gratis på de mere end 400 AutoMester værksteder i hele landet eller online på automester.dk.