Michael Degn, Erhvervs- og udviklingschef hos AutoMester Danmark Aps

Ny erhvervs- og udviklingschef hos AutoMester

Hos AutoMester byder vi velkommen til Michael Degn, der pr. 15.8. 2018 er ansat som erhvervs- og udviklingschef.

Michael har altid arbejdet i autobranchen og har de sidste mange år været selvstændig med egen nybilsforretning og værksted. Han har stor erfaring med forretningsudvikling og driftsoptimering og skal bl.a. varetage AutoMesters storkundeaftaler.

Så hvis din virksomhed har brug for et godt og landsdækkende servicenetværk til jeres vognpark, så kontakt gerne Michael på mobil: 20 12 53 77 eller mail: michael.degn@automester.dk.

AutoMester er Danmarks største værkstedskæde - så der er altid et værksted i nærheden af dig og din virksomhed.

Automester blev grundlagt i 1993 og har fulgt med udviklingen i autobranchen lige siden. AutoMester er Danmarks største værkstedskæde med over 420 mærkeuafhængige værksteder i hele landet, der beskæftiger mere end 1.100 dedikerede mekanikere på landsplan og servicerer til sammen over 250.000 kunder.