En professionel firmaadresse til din enkeltmandsvirksomhed

En professionel firmaadresse til din enkeltmandsvirksomhed

Du kender det måske eller har set det før, at små- eller enkeltmandsvirksomheder har adresse på sin private adresse. Men der er faktisk mulighed for at få en professionel firmaadresse. Dette har visse fordele og styrker samtidigt virksomhedens image. Vi vil her komme ind på, hvilke fordele en virtuel adresse kan gavne din virksomhed og hvordan man får en.

Hvordan får man en virtuel adresse?

Der findes mange muligheder, hvis man er på udkig efter en adresse til sin virksomhed. Er man stor nok på bundlinjen og medarbejderstaben, kan man leje sig ind i et kontorfællesskab og den vej igennem oprette sin firmaadresse. Men er man ikke så likvid stærk eller har behovet for lokaler, så er der også en mulighed for at få en adresse til sin virksomhed. Der findes nemlig virksomheder som tilbyder posthåndtering, hvor man har mulighed for at købe en postkasse eller postboks, hvor en firmapost kan sendes til. Mange af disse posthåndtering virksomheder tilbyder også videresending, så hvis man sidder i den anden ende af landet, så kan man altså stadig få sendt sin post til sin private adresse. Dette er særligt brugt af enkeltmandsvirksomheder, som arbejder fra sin private adresse. Men når man har købt eller lejet en postkasse hos et håndteringsfirma, har men mulighed for at skrive denne adresse på sine virksomhedsinformationer.

Hvad er fordelene ved en postboks?

Fordelene ved at bruge en postboks og dermed have adresse hos et posthåndteringsselskab er, at ens virksomhed fremstår mere professionel ud af til og man har mulighed for at skelne fra privat og erhverv. En professionel adresse giver også mere troværdighed til virksomheden og man fremstår mere pålidelig. Hos Brev Box Centret på Frederiksberg har de tilpassede deres løsninger til forskellige behov. Her kan man altså købe en postboks med eller uden nøgle som betyder at man kan hente i åbningstiden, hvis man ikke har med nøgle eller man hente posten hele døgnet. Som nævnt tidligere så er Brev Box Centret en af de håndteringssteder, som tilbyder videresending af posten.