Et eksempel på graffiti, som Revidan fjernede med lethed

Revidan - Graffitirens i Syddanmark

Hos Revidan tilbyder vi effektiv graffitirens i hele Syddanmark. Vi ved hvor træls en oplevelse det er at møde ind til en arbejdsplads, hvor facaden er fyldt med inspirerende graffiti. Ikke nok med at det kan være demotiverende og frustrerende for dig, så betyder det også meget for det image man har overfor sine kunder. Vi ser ingen grund til at risikere at sine kunder på grund af graffiti, derfor tilbyder vi fleksible løsninger til dig, som ønsker at komme dit uønskede graffiti til livs med en effektiv graffitirens.

Graffitirens for alle

Vi er ikke kræsne når det kommer til graffitirens opgaver, så vi tilbyder vores services til en bred vifte af kundekredse. Fælles for dem alle er dog at de skal være lokaliseret i Syddanmark. Vi har blandt andet hjulpet:

• Privatpersoner – alle hustyper
  • Boligforeninger & Boligadministrationer
  • Butikker – både i de store og små byer
  • Virksomheder med store og små facader
  • Offentlige institutioner – som skoler, sygehuse osv.

Miljøvenlig graffitirens

Hos Revidan går vi meget op i at vores graffitirens er bæredygtig og miljøvenlig. Derfor bruger vi altid miljøvenlige produkter – så du kan forvente en skånsom graffitirens, som ikke skader din facade eller miljøet. (MÅSKE MERE TEKST OM KONKRETE PRODUKTER)

Hærværk

Graffiti anses i de fleste henseender som værende hærværk. Det som ofte sker, er at i ly af natten, at en flok graffitientusiaster finder vej til din bygning og morgenen efter at bygningen i nye klæder. Hos Revidan hjælper vi private og virksomheder med at få deres bygning og identitet tilbage. Når vi fjerner graffiti hos dig, så hjælper vi dig med at sende et rent signal til omverdenen, når de ser jeres bygning. Graffitirens fremmer også en proaktivitet, da en væg med graffiti ofte inviterer nye graffitientusiaster til at sætte deres tag på din i forvejen plastrede bygning.

Når du får en aftale hos Revidan, så kommer vi hurtigt ud og fjerner graffitien på mest effektive vis. For os er det vigtigt at vi efterlader facaden i den bedste stand – dette betyder at trods vi er effektive, så er vi lige så skånsomme med vores kemiske rensning.

En fleksibel løsning

Vi ved hvor vigtigt det er at en løsning er skræddersyet dit behov. Derfor er to opgaver ofte ikke ens hos Revidan. Vi kommer glædeligt ud og udfører graffitirens en enkelt gang for dig, men ved du at i ofte er offer for graffiti eller har behov for rengøring af fliser, skilte, solceller eller noget helt fjerde, så lad os lave en skræddersyet aftale til dig.

Vores løsninger bliver lavet i samarbejde med dig, det betyder at vi sammen finder en rengøringsløsning, som er perfekt tilpasset de behov du har. Skulle behovet ændre sig igennem vores samarbejde, så kan vi let ændre i opgavernes omfang – det vigtigste for os, er at det giver mening for dig.

Regions