Azets har udnævnt Beth Crosier til Group CFO

Azets udnævner Group CFO

Azets, international regnskabs-, skatte-, revisions-, rådgivnings- og forretningsservicekoncern med over 7.000 ansatte og omkring 120.000 kunder i Storbritannien og Norden, har udnævnt Beth Crosier til Group CFO.

Beth, som er statsautoriseret revisor, er udlært hos PwC, hvor hun tilbragte syv år i revisionspraksis og betjente en bred portefølje af børsnoterede virksomheder og SMV'er.

Beth tilbragte de efterfølgende to år hos PwC i San José i Californiens Silicon Valley, hvor hun var en del af selskabets Audit Transformation Programme, en gruppe, der har til opgave at designe og bygge den næste generation af revisionssoftware.

Siden hun forlod revisionspraksis, har Beth oparbejdet flere års erfaring i ledende roller inden for finance hos globale teknologivirksomheder i Storbritannien, Europa og Nordamerika.

Disse omfatter regnskabssoftware- og serviceudbyderen The Sage Group, online madbestillingsplatformen Just Eat, samt den globale halvleder- og softwaredesignvirksomhed Arm.

Som Group CFO hos Azets har Beth fokus på at drive yderligere vækst og værdiskabelse, idet koncernen accelererer sin strategi for at fordoble omsætningen over de næste fem år.

Beth er Azets' senest nyankomne til ledelsen efter udnævnelsen af Jeremy Fearnley som Group Head of M&A i januar 2022. Sammen har de leveret syv opkøb på seks måneder på tværs af Azets Group i Storbritannien og Norden.

Beth Crosier, Group CFO hos Azets, udtaler: “Jeg er glad for at være vendt tilbage til regnskab og rådgivning, især på en så spændende del af Azets' rejse, hvor selskabet er stærkt fokuseret på vækst. Jeg er stolt af den rolle, vores talentfulde rådgivere spiller i at gøre livet lettere for virksomhedsejere og iværksættere, og jeg er glad for at være en del af et team, der investerer i teknologi for at forbedre og innovere den service, vi leverer til kunderne.”

Chris Horne, Group CEO hos Azets, tilføjer: "Jeg er glad for, at Beth har valgt at slutte sig til Azets. Beths evner og erfaring, opnået både i faget og regnskabsteknologisektoren, tilfører enorm værdi til Azets, når vi går i gang med en ambitiøs vækststrategi, drevet af fortsatte investeringer i vores medarbejdere, den geografiske rækkevidde og den teknologi, der er ved at ændre landskabet inden for betjening af kunderne."

Fakta om Azets

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer altid en personlig oplevelse – både digitalt og til døren.

Azets i Danmark

Kontor i Herlev, Odense og Aarhus

350+ medarbejdere

Azets som koncern

Ejet af den engelske kapitalfond HgCapital

6.500+ medarbejdere

120.000 kunder

505 GBP i omsætning

Til stede i Danmark, Sverige, Norge, Finland, England, Estland, Litauen og Rumænien

Jørgen Bærentzen

Pressekontakt Senior manager Marketing og PR +45 40 17 87 45

Relateret materiale

Med over 7,600 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle deres virksomhed og realisere det forretningsmæssige potentiale. Uanset om du er en start-up eller en veletableret virksomhed, vil et samarbejde med Azets spare dig for dyrebar tid, så du kan fokusere på det, du er bedst til.

I Danmark er vi 350+ medarbejdere fordelt på kontorer i Herlev, Roskilde, Odense og Aarhus.