Gå til indhold
Jeremy Fearnley skal styre M&A-aktiviteter hos Azets i Storbritannien og Norden.

Azets udnævner koncern M&A-afdelingsleder

Azets – en af Europas største virksomheder inden for økonomi, regnskab og virksomhedsrådgivning til SMV'er med ca. 120.000 kunder – er glade for at kunne annoncere udnævnelsen af Jeremy Fearnley som afdelingsleder for Mergers & Acquisitions (M&A). Rollen indebærer ansvar for M&A-aktiviteter hos Azets i Storbritannien og Norden.

Jeremy er en kyndig M&A-leder, som har masser af erfaring med at rådgive ifm. komplekse transaktioner på flere millioner pund. Han skabte en karriere som deal advisor og arbejdede i Corporate Finance-teamet i et Big 4-revisionsfirma i Storbritannien og Asien og endte med at arbejde fem år som leder af M&A i Hong Kong. I løbet af denne tid oparbejdede Jeremy vidtrækkende erfaringer, idet han arbejdede med mange offentlige og private transaktioner, der dækkede opkøb, afhændelser, fundraising, offentlig-til-private-transaktioner og private aktiehandler.

Jeremys ønske om at opbygge en forretning førte ham til Equiom – en international servicekoncern, baseret på privat aktiehandel – hvor han som global leder af Strategy & M&A har brugt de seneste seks år på at levere vækst gennem opkøb og stå i spidsen for den internationale og servicemæssige udvidelse.

Som afdelingsleder for M&A hos Azets, et af de 10 største revisionsfirmaer i Storbritannien, vil Jeremy fokusere på fortsat at drive den geografiske ekspansion og udarbejde løsningsforslag via opkøb af de bedste, komplementære koncerner.

Jeremy Fearnley, afdelingsleder for M&A hos Azets, siger: "Jeg er glad for at blive en del af Azets i en tid med betydelig vækst og ser frem til et tæt samarbejde med vores ledere, hvor vi forsøger at forbedre vores unikke markedstilbud på nye måder. For at videreudvikle vores position som en førende rådgiver og leverandør af professionelle og outsourcede tjenester, er Azets interesseret i at opkøbe virksomheder, som deler vores vision for talentudvikling, exceptionel serviceydelse, innovationskultur og et behageligt arbejdsliv."

Chris Horne, CEO hos Azets, siger:Jeremy er en fantastisk tilføjelse til Azets' lederteam, og vi er glade for at kunne hilse ham velkommen, med al hans erfaring og knowhow. Jeremy er en anerkendt M&A-leder, og dette er en rettidig forfremmelse i forhold til den fortsatte ekspansion af Azets, hvor opkøbsvækst er en central del af vores planer om at øge omsætningen med 50 % i løbet af de næste fem år.”

Fakta om Azets

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer altid en personlig oplevelse – både digitalt og til døren.

Azets i Danmark

Kontor i Herlev, Odense og Aarhus

350+ medarbejdere

Azets som koncern

Ejet af den engelske kapitalfond HgCapital

6.500+ medarbejdere

120.000 kunder

505 GBP i omsætning

Til stede i Danmark, Sverige, Norge, Finland, England, Estland, Litauen og Rumænien

Jørgen Bærentzen

Pressekontakt Senior manager Marketing og PR +45 40 17 87 45

Relateret materiale

Med over 7,600 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle deres virksomhed og realisere det forretningsmæssige potentiale. Uanset om du er en start-up eller en veletableret virksomhed, vil et samarbejde med Azets spare dig for dyrebar tid, så du kan fokusere på det, du er bedst til.

I Danmark er vi 350+ medarbejdere fordelt på kontorer i Herlev, Roskilde, Odense og Aarhus.