Giv julestemningen et magisk og moderne twist

Julen nærmer sig, og kasserne med julepynt på loftet skal støves af. Julen er traditionernes tid, men julepyntet kan vise sig at være støvet i mere end en forstand. Derfor lancerer BAUHAUS julepynt, der bevarer stemningen af ægte jul med et moderne twist.

For mange danskere står det kitschede julepynt med de mange, gode minder i skarp kontrast til resten af hjemmets moderne indretning. Men sådan behøver det ikke at være. I BAUHAUS kombineres det bedste fra begge verdener, når det kommer til julepynt til inde og ude. En spændende ny kollektion af Nissernes Jul og naturtro kunstige juletræer er eksempler på, at traditioner og fornyelse ikke er modsætninger.

Ægte håndlavede produkter
BAUHAUS kan eksklusivt tilbyde Nissernes Jul by Shane Brox 2018. Nissernes Jul er et velkendt, nostalgisk brand, fuld af traditioner og gode minder. Bag de rundkindede og drillesyge nisser med alle dyrevennerne stod Rasmus Klump’s far, tegneren Vilhelm Hansen og hans kone Carla. Nu har Shane Brox, designeren, tv-værten og eventyrfortælleren, sammen med Egmont og BAUHAUS fortolket det nostalgiske univers.

Shane har meget omhyggeligt udviklet det helt rigtige udtryk til det 60 år gamle brand. Hver figur er både modelleret og malet i hånden, og netop den håndlavede tilgang kan være en af grundende til, at Nissernes Jul med NisseOle, NisseStine og alle deres venner er så populære.

Juletræ uden besvær
Et juletræ i stuen er en fast tradition. Snart skal man ud og fælde et træ, der på besværlig vis skal slæbes hjem for at stå i stuen, hvor det hurtigt drysser på gulvet og efter jul skal smides ud igen. Den stigende tendens til at vælge et kunstigt juletræ er ikke kun lettere for dig, men det er også et allergivenligt alternativ til glæde for dem, der ellers døjer med røde øjne og nys i julen. Juletræet kan bruges år efter år, hvilket er godt for din pengepung og for naturen.

Vinterfugle spreder lys i mørket
Gennem de senere år har BAUHAUS mærket en stigende efterspørgsel på de populære dyr med LED-lys til udendørs brug og udvider derfor endnu en gang sortimentet. Stil de søde pingviner og små domherrer i haven, på terrassen eller ved hoveddøren, hvor de spreder en hyggelig belysning i mørket. Pingvinerne skaber sammen med resten af dyrene en vintereventyrlig stemning i haven, som bringer smilet frem på de kolde, stjerneklare vinteraftener.

Lad den moderne julemagi være med til at forny dine juletraditioner, så du kan få stemningsfuld julehygge, der pynter ude og inde.

• julepynt
  • jul
  • bolig
  • indretning

BAUHAUS er en af Europas største byggemarkedskæder med mere end 300 varehuse i 19 lande. Vi åbnede det første varehus i Danmark i 1988 og er i dag repræsenteret i 17 byer.

Vores stærke position i markedet skyldes blandt andet, at vi tilbyder branchens største udvalg under ét tag til både håndværkere og private. For alle som arbejder i BAUHAUS har kunden altid første prioritet.