Udvid grillglæderne i al slags vejr

Vi kender det alle sammen: Grillplanerne går i vasken på grund af vejret, og aftenen bliver forkortet på grund af mørket. Begge dele er der nu en løsning for i BAUHAUS, der lancerer en ny vandafvisende grillmeister-parasol, der skærmer for både den stikkende sol og den lumske sommerregn. Som en ekstra detalje kan parasollen kombineres med parasollys og Bluetooth højtalere.

Grøntsagerne er renset. Kødet er marineret, krydret og gjort klar. Hele familien glæder sig til at grille. Og så kommer regnen ud af det blå. Det er langtfra nogen ulykke, og det ødelægger ikke aftenen, men det fremmer heller ikke ligefrem fornøjelsen.

Grillmeister-parasollen fra BAUHAUS tager højde for problemet. Uanset om solen bager, regnen siler eller mørket sænker sig, giver parasollen de bedste forudsætninger for en god grillaften. Tilmed med mulighed for at ledsage middagen med musik og forlænge den med lys efter mørkets frembrud.

Grillglæder med fuld musik og flot belysning

Den store, solide grillparasol gør sit basale arbejde rigtigt godt. Den skærmer for solen og giver UV-beskyttelse, den beskytter mod regnen og leverer masser af spiseplads under skærmen.

Derudover kan parasollen fungere som midtpunkt for meget mere end madglæde. Parasollen kan nemlig suppleres med et parasollys med Bluetooth-forbindelse og ti meters rækkevidde samt stærke højtalere. Det betyder, at hele selskabet kan nyde middagen og livet under parasollen til tonerne af yndlingsmusikken, og fortsætte grillglæderne under lyset til langt ud på natten.

Når grillen er i gang sørger parasollen også for, at redskaberne hænger indenfor rækkevidde via det specialdesignede ophæng under skærmen. Så grib grilltangen og handskerne og lyt til sommerens bedste sange, mens I griller.

Produkterne sælges i BAUHAUS’ varehuse fra 1. juni 2015.

• havecenter
  • sommer

Bauhaus er en schweizisk ejet koncern og har været i Danmark siden 1988. Bauhaus er repræsenteret i 17 lande og driver mere end 230 byggevarehuse.

Bauhaus har 16 byggevarehuse i Esbjerg, Glostrup, Herning, Hillerød, Hjørring, Holbæk, Ishøj, Kolding, Næstved, Odense, Randers, Roskilde, Tilst, Vejle, Viby J og Aalborg.