Endnu en gang har Best Western Plus Hotel Fredericia  vundet den eftertragtede Quality Award.
Endnu en gang har Best Western Plus Hotel Fredericia vundet den eftertragtede Quality Award.

Best Western Plus Hotel Fredericia har endnu en gang vundet den eftertragtede Quality Award - gæstetilfredsheden bliver ved at stige

Det populære hotel i Fredericia har i flere år været blandt områdets mest populære hoteller. Det stædige fokus på grundlæggende godt værtskab bliver ved at skabe resultater.

Best Western måler løbende gæstetilfredsheden på alle sine medlemshoteller. Samtidig udføres der årligt en grundig kvalitetskontrol, hvor hvert hotel gennemgås. Qualty Award gives til det eller de hoteller, som udmærker sig ved gæstetilfredshed og kvalitetskontroller, som ligger langt over gennemsnittet.

Hotellet i Fredericia vandt prisen sidste år og har nu gentaget bedriften.

Hoteldirektør, Einar Kring, er stolt over igen at vinde prisen:

”Vi arbejder hver eneste dag målrettet på at fastholde vores position som et af områdets mest populære hoteller. Vi skal være gode under hele gæstens ophold, så enkelt er det. Det seneste år har vi dog haft særligt fokus på træning af medarbejdere og herunder specielt deres gæstefokus. Vi har naturligvis fuld opmærksomhed på at faciliteter er til vores gæsters tilfredshed, men der hvor vi kan adskille os er på det personlige værtskab, som vi ved har en særlig betydning for vores gæster”.

I Best Western Scandinavia er der ligeledes glæde over hotellets stabilitet og position:

”Hotel Fredericia er placeret i et vigtigt område. For os er det en styrke at vide at forretnings- og fritidsgæster altid har en god oplevelse i netop dét område. Jeg kan kun løfte på hatten for kollegerne på hotellet, som bliver ved at holde dampen oppe i forhold til værtskab, udvikling, rengøring og vedligeholdelse”, siger Søren Nystrøm, Country Manager Danmark for Best Western Hotels & Resorts.

For mere information kontakt:

Søren Nystrøm, Country Manager Danmark

Best Western Hotels & Resorts

E-mail: soren.nystrom@bestwestern.dk / Tel: 31 66 16 22

Einar Kring, Hoteldirektør

Best Western Plus Hotel Fredericia

E-mail: einar@hotel-fredericia.dk / Tel: +45 51 35 09 10

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 150 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.000 hoteller i mere end 100 lande.