Foto af Ragnhild May under hendes performance TECHNO i VEGA|ARTS, som modtog bevilling ved ansøgningsrunden i maj 2019.  Fotograf: Frida Gregersen
Foto af Ragnhild May under hendes performance TECHNO i VEGA|ARTS, som modtog bevilling ved ansøgningsrunden i maj 2019. Fotograf: Frida Gregersen

Bikubenfonden inviterer til ansøgningsrunde for scenekunst og billedkunst

Fra den 20. november - 4. december åbner Bikubenfonden for ansøgninger om udstillinger og udvikling inden for billedkunstområdet samt forestillinger og udvikling inden for scenekunsten.

I Bikubenfonden ønsker vi at styrke udviklingen af den idérigdom og kvalitet, der er på kunstscenen. Derfor kan du fra den 20. november - 4. december 2020 ansøge om bevillinger i størrelsesordenen 50.000 - 300.000 kr. til:

• Nyskabende udstillinger og øvrig formidling af billedkunst i Danmark
  • Nyskabende scenekunstforestillinger, der opføres i Danmark
  • Nyskabende danse- eller performanceproduktioner, som opføres i Danmark
  • Formidling af scenekunst, dans eller performance
  • Udvikling inden for scene- og billedkunstområdet

Læs mere her: https://www.bikubenfonden.dk/ansoegningsrunde-scenekunst-og-billedkunst

Julie Salling Lind

Pressekontakt Kommunikationsmedarbejder Visuel kommunikation 31 76 83 77