BLÅKLÄDER LAVER LIMITED EDITION SKI SAMMEN MED ÅRE SKIFABRIK

BLÅKLÄDER LAVER LIMITED EDITION SKI SAMMEN MED ÅRE SKIFABRIK

Blåkläder laver limited edition ski sammen med Åre Skifabrik

Med hjælp fra Ski Fabrikkens koncept "Custom Made" har Blåkläder designet sine egne ski, der er lavet i den sande og solide håndværker ånd. Blåkläder begrunder valget af Åre Skifabrik som producent for skiene enkelt – begge parter står for kvalitet og funktion, to vigtige parametre der konstant ligger til grund for udvælgelsen af nye partnerskaber.

Inspireret af udviklingen i USA begyndte Stefan Cederberg og Patrik Söderlund i 1981 at udvikle snowboards i en garage på Frösön uden Östersund, hvilket viste sig at være meget aktuelt for tiden. Den lille garage blev hurtigt ændret til en top moderne fabrik - Åre Skifabrik. Siden 1993 har deres primære fokus har været skifremstilling, og solidt håndværk har altid præget hele produktionskæden. Fabrikken har de rigtige og moderne maskiner, der er nødvendige for at fremstille kvalitetsski, både i større og mindre skala. Trods maskinernes indvirkning på fremstillingen, skal man ikke tage fejl af håndværket, hver enkelt ski males, presses og samles manuelt. Skiene produceres af og for folk, der brænder for skiløb. Passionen for skiløb og snowbording har også altid præget hele produktionskæden.

Har du en kollega, der kan lide Blåkläder og er et par unikke ski fra Åre Skifabrikken værd?

Så nominer og forklar, hvorfor din kollega skal vinde på facebook.com/blakladerDK senest 7/12 2016. Skiene findes kun i et begrænset antal.