Joachim Andersen, Brian Vandborg, Matti Breschel og Emil Thorup

SHOTGUN - Tour de France Special

Tour de France - Den gule feber kommer til Danmark

Vi varmer op til cykelfest!

Der var ikke mange, der havde turde tro på, at den gule feber ville komme til lille Danmark, men det gør den i år!
I den anledning har Emil samlet Brian Vandborg, Matti Breschel og manden, der turde gøre drømmen til virkelighed - Joachim Andersen - for at trille en tur rundt på enkeltstartsruten. Faktisk er det blandt andet Joachim og hans partners fortjeneste, at verdens største cykelløb nu kommer til Danmark.
I dette afsnit af SHOTGUN fortæller han, hvad det er der gør, at lille Danmark har fået grønt lys, når mange andre oplagte lande har fået afslag. Brian og Matti tager os med under suset, ræset og karrieren, når de giver et indblik i, hvordan det rent faktisk er at være med under et Tour de France-løb på godt og ondt - og om de ofringer, det har kostet at gøre cykling til sin karriere. Firkløveren vender forberedelserne, logistikken, love/hate-forholdet til cykelsport, ruterne igennem København og over Storebælt, de danske vejr- og vejforhold samt andre teknikaliteter som optakt til den gule folkefest!

#bmwdanmark #emilthorup #youandx #shotgunpodcast #shotgunvidenernogetvideler