SHOTGUN - viden er noget, vi deler

SHOTGUN: Video-podcasten, der giver dig viden og indsigt

"SHOTGUN" er et udtryk for at sidde ved siden af chaufføren i en bil. At råbe "SHOTGUN" betyder, at man gør krav på at sidde foran. Det betegnes som den mest eftertragtede plads i bilen, hvis man ikke selv skal køre.

Vi er nu nået til episode nr. 83 af video-podcasten SHOTGUN, hvor Emil Thorup som vært har forskellige videnseksperter med i bilen til en snak om alt mellem himmel og jord. I SHOTGUN tager vi fat på emner som lederskab, iværksætteri, diversitet, forbrugertrends, teknologi, mobning, motivation, vejret, megatrends og makropolitiske tendenser.

I de næste fire episoder bliver vi klogere på succesfulde podcasts, iværksættere og investeringer, humanitet og teknologi samt får en sjælden indsigt i det danske kongehus.

#80: Podcast-værten Thomas Skov gør os klogere på udvikling og krav inden for succesfuld podcast-produktion.

#81: Investeringsekspert Jeppe Høier deler sin ekspertise om danske iværksættere og erfaringer som investor.

#82: Ledelsesrådgiver Grith Okholm Skaarup kommer med overraskende indsigter om balancen mellem humanitet og teknologi.

#83: Journalist og kongehusekspert Thomas Larsen deler sin viden om Kongehuset og den fascinerende royale verden.

Du finder SHOTGUN på dine sædvanlige podcast-tjenester. Alle episoder ligger ligeledes på BMW Danmarks YouTube-kanal.

Om SHOTGUN
SHOTGUN optages i samarbejde mellem vidensplatformen Youandx og BMW Danmark. Formålet er at dele viden. Emil Thorup er vært på podcasten og tager forskellige videnseksperter med på en køretur i udvalgte BMW modeller.

Der bliver løbende optaget og udgivet nye episoder.