Bosch Unlimited 7 – Fremragende sugeevne og overlegen fleksibilitet

Bosch Unlimited 7 – Fremragende sugeevne og overlegen fleksibilitet

Den nye Unlimited 7 fra Bosch muliggør ledningsfri støvsugning uden at gå på kompromis med kvaliteten takket være de mange praktiske funktioner og mere end 99,9[1]procent støvopsamling. Der er tre karakteristika, som kendetegner en støvsuger, der kan hjælpe optimalt med rengøringen: Maksimal fleksibilitet, som gør, at din støvsuger kan nå ethvert hjørne nemt og hurtigt. Maksimal performance til at opsamle støv og til sidst lang tids ydeevne. Dette er også de tre årsager til, at Bosch præsenterer Unlimited 7, som er den mest fleksible og behagelige støvsuger på markedet.

Der findes tre egenskaber, som en støvsuger skal have for at udgøre den optimale hjælp i husholdningen: Maksimal fleksibilitet til nemt og hurtigt at nå ud i alle hjørner, maksimal ydeevne til at opsamle støv samt lang driftstid. Derfor præsenterer Bosch nu Unlimited 7 – den mest fleksible og bekvemme håndstøvsuger nogensinde.

Kommer rundt i alle afkroge
Den nye Unlimited 7 lanceres med mange smarte funktioner, der alle gør rengøringen nemmere. Med sit 90-graders bøjelige rør kan man nemt nå langt ind under lave møbler, det er nemt at ændre niveauer fra gulv-, til loft- og møbelrengøring, og det er nemt at fjerne mundstykket med foden. Alt sammen gør rengøringen så problemfri og – ja, nem – som muligt. De integrerede lys i gulvmundstykket gør tilmed selv de mindste støvpartikler synlige i mørke hjørner og sikrer en ekstra grundig rengøring.

- Alle hjem har svært tilgængelige steder, som kan svære at holde rene. Uanset om det er skuffer, bogreoler eller små rum i din bil eller båd. Unlimited 7 kommer med flere typer tilbehør og mundstykker, der passer til alle behov, uanset om du vil suge fine støvpartikler væk i din skuffe, gøre rent bag radiatorer eller rengøre din bil efter din sommerferie. Støvsugerens innovative funktioner er udviklet specifikt til at imødekomme behovene i alle typer situationer. De dage, hvor du skulle bøje dig ned for at støvsuge, er forbi, lige som det heller ikke længere er nødvendigt at løfte støvsugeren for at rengøre høje overflader, siger Johan Wegelius, Head of Category.

Maksimal ydeevne takket være batteri, motor og mundstykke
Takket være et pålideligt og langtidsholdbart batteri, en kraftfuld 66.000 rpm motor og et motordrevet mundstykke med integreret lys er Bosch Unlimited 7 lige så kraftfuldt som en ledningsstøvsuger[2]. AllFloor DynamicPower-børstemundstykket, der er designet specielt til Unlimited 7, muliggør mere end 99,99 procent støvopsamling. Den er velegnet til alle gulvtyper – såsom parket, tæpper og fliser. Det nye 3,0 Ah batteri med 20 procent mere energi gør det muligt at støvsuge i op til 40 minutter[3]. Batteripakken er en del af Boschs Power for ALL-batterisystem, som ikke kun kan bruges til støvsugere, men også til alt værktøj i den grønne serie fra Bosch Power Tools og Home & Garden.

Støvsugerens forskellige indstillinger maksimerer resultaterne efter dine behov. Auto-tilstand justerer automatisk indstillinger i henhold til gulvtype, Eco-tilstand hjælper med at maksimere driftstiden, og Turbo-tilstand giver maksimal effekt for optimale rengøringsresultater.

Den nye Unlimited 7 er tilgængelig i forskellige versioner fra 3,899 DKK to 4,599 DKK.

Om den nye Unlimited 7

• Maksimal fleksibilitet og ydeevne: lige så kraftfuld som en støvsuger med ledning[4] takket være et højeffektivt batteri, TurpoSpin-motor og et motordrevet mundstykke.
  • Tilbyder tre forskellige tilstande, der hurtigt justerer sugekraften efter behov. Eco-tilstand giver maksimal driftstid og omfattende rengøring. Turbo-tilstand giver maksimal effekt for optimale rengøringsresultater, og auto-tilstand justerer indstillinger efter gulvtype.
  • Nem håndtering, nem rengøring og fleksibilitet takket være en lang række smarte funktioner.
  • Støvsug i op til 40 minutter på en enkelt opladning.
  • Ergonomisk design og lav vægt (1,4 kg for den håndholdte støvsuger).

For mere information:
Maja Nilsson, +46 (0)70 812 42 57

maja.nilsson@gknordic.com

[1] Opsamling af støv gælder I Turbo mode på hårde gulve med sprække. Testet ifølge EN 60312-1:2017.

[2] I Turbo Mode opnår produktet det krævede niveau af støvopsamling for støvsugere med ledning ifølge acc. To Comm. Reg. (EU) No 666/2013 (meas. acc. to EN 60312-1:2017).

[3] Sammenlignet med 2.5Ah 18V Power For All Battery fra vores tidligere Unlimited Series 6

[4] I Turbo Mode opnår produktet det krævede niveau af støvopsamling for støvsugere med ledning ifølge acc. To Comm. Reg. (EU) No 666/2013 (meas. acc. to EN 60312-1:2017).

Om Bosch

Bosch er kendt verden over for sin høje kvalitet og pålidelighed. I mere end 85 år har vores produkter levet op til vores omdømme: Bosch er Europas førende producent af hvidevarer og husholdningsapparater. Vores produkter imødekommer de krav en moderne hverdag stiller. Banebrydende teknologi og ofte overraskende enkle løsninger skaber resultater og gør en vigtig forskel i forbrugernes hverdag. Desuden sikrer den høje kvalitet og det tidsløse design en længere levetid. Den høje kvalitet kommer også tydeligt til udtryk, når produkterne anvendes, og det understøtter vores motto: “Invented for life.

BSH Hausgeräte GmbH er, med en omsætning på ca. 13,2 mia. EUR i 2019, og med 58.000 medarbejdere, ledende globalt inden for husholdningsapparater. Virksomhedens brandportefølje omfatter 13 velkendte mærker som Bosch og Siemens, samt Home Connect og servicemærke som Kitchen Stories. BSH har 40 forskellige fabrikker og er repræsenteret af omkring 80 virksomheder i 50 lande. BSH er et Bosch Group Company.

Få mere information og komplet produktoversigt, besøg https://www.bosch-home.dk