Få sundt og naturligt sommerhår med ProSalon fra Bosch

Få sundt og naturligt sommerhår med ProSalon fra Bosch

ProSalon-serien fra Bosch består af hårtørrer, glatte-jern, krøllejern og en ny særlig varmluft-stylingbørste, der skal gøre det hurtigt og nemt at sætte håret. Uanset om man ønsker store naturlige bølger til hverdagslooket eller længes efter ekstra volumen til sommerfesten, giver ProSalon-serien alle kvinder mulighed for en perfekt og nem styling uden at skulle tømme pengepungen.

Bløde bølger med ny Active Curl CreatorDette nye medlem af ProSalon-familien kan få bugt med selv de mest livløse lokker. Op til 56 pct. af alle kvinder har lige, fladt hår og drømmer om at gøre det mere levende og skinnende. Bosch ProSalon Active Curl Creator (PHA7371) er en roterende varmluftsbørste, der tørrer håret og skaber bølger på samme tid. Den særlige funktion, EasyCurl Technology, gør det muligt at trække børsterne ind for en behagelig styling, så håret ikke filtrer i børsten. Børsten har også en kølefunktion, som får bølgerne til at holde længere. Vælg mellem enten 22 mm børste for klassiske krøller eller 38 mm for store, bløde strandbølger.

Vejl. pris: 549 DKK

Skru op for volumenEr dit hår fint, en smule fladt og har brug for lidt ekstra volumen her i sommermånederne? Eller er du bare træt af at håndtere en stor, tung hårtørrer? Hårtørreren er en af de vigtigste styling-redskaber, fordi den danner grundlag for resten af hårstylingen. Bosch ProSalon hårtørrer (PHD9940) er både let, lille og fiks, og uanset om man styler eller tørrer, sikrer den en god start på dagen. Hårtørreren er udstyret med en professionel AC-motor med lang levetid og et lavt støjniveau og har desuden en anti-statisk funktion, der giver glat, skinnende og sundt hår.

Vejl. pris: 599 DKK

Effektivt glattejern med høj beskyttelseGlattejernet Bosch ProSalon SensorProtection (PHS8667) har flere intelligente funktioner, som beskytter mod varmen og bevarer håret sundt og glansfuldt. Ifølge en undersøgelse angiver 78 pct. af kvinderne i Tyskland og Spanien, at de har beskadiget eller skrøbelige hår. For at minimere hårslidtage advarer en indbygget vibrationssensor, hvis man lægger for meget pres mod håret. Samtidig har glattejernet en anti-statisk effekt ved permanent ionisering, så håret er lettere at rede ud og ser mere glat og glansfuldt ud. Glattejernet er et oplagt valg til dem med travle morgener, da det kun tager 25 sekunder om at varme op, og i tilfælde af, at det skulle gå lidt for hurtigt med at komme ud af døren, sikrer den automatiske shut-off-funktion, at glattejernet selv slukker efter 72 minutter.

Vejl. pris: 599 DKK

2 i 1 – Krøllejern og glattejern i ét
Dette professionelle krøllejern i Bosch ProSalon-serien (PHC9790) har et 45 mm bredt varmeelement, der giver ekstra store og hoppende Hollywood-krøller eller -bølger. Og hvis du er mere til et glat, stramt look, kan den også klare det. Den keramiske belægning giver en jævn varmefordeling og en skånsom styling. De ni forskellige varme-indstillinger gør det nemt at finde den perfekte temperatur alt efter hårtype og behov. Krøllejernet tager kun 60 sekunder om at varme op og har et behageligt soft-grip håndtag, der beskytter fingerspidserne, når man holder om det, og desuden slukker det automatisk, hvis det er inaktivt i mere end 55 minutter.

Vejl. pris: 499 DKK

Skab volumen i både tørt og fugtigt hårNår det kommer til at skabe volumen og bølger, vil denne ekstra kraftfulde varmluftsbørste overraske de fleste. Bosch ProSalon PowerStyler 1200 Airbrush (PHA9760) er en fleksibel og alsidig varmluftsbørste med tre forskellige typer børster som tilbehør, der kan bruges i både vådt og tørt hår. De forskellige børster gør det muligt at skabe frisure alt efter humør og anledning, og den smarte rundbørste med pigge, der kan indfældes i børsten, sikrer blandt andet, at håret ikke sidder fast, mens man skaber de perfekte bølger. Den tre meter lange ledning gør det let at bevæge sig frit rundt under stylingen, så hvorfor ikke starte festen på badeværelset?

Vejl. pris: 399 DKK

For højtopløselige billeder, klik her

For mere information, besøg www.bosch-home.dk

For yderligere produktinformation kontakt:

Dorrit Axel, Bosch Hvidevarer A/S

E-mail: dorrit.axel@bshg.com

Trine Skovgaard, PR-koordinator

E-mail: ts@primetime.dk

Bosch Hvidevarer indgår i BSH Home Appliances Group, som er Europas førende producent af hvidevarer. Hos Bosch er der fokus på hver eneste detalje, og det har hjulpet forbrugeren til en enklere og tryggere hverdag siden 1886, hvor Robert Bosch grundlagde virksomheden. Han havde et stærkt engagement i social ansvarlighed og arbejdede for at virksomheden skulle gå hånd i hånd med samfundsudviklingen. Det er værdier, der har præget virksomheden og bidraget til, at Bosch i dag fremstiller hvidevarer med meget høj ydelse og kvalitet. Omsætningen for BSH Home Appliances i Norden var i 2013 3,7 milliarder DKK.

Læs mere på: http://www.bosch-home.dk