Prisvindende køkkenmaskine i nye farver

Nu præsenterer Bosch sin prisvindende køkkenmaskinen MUM5 i tre friske farver: vanillehvid, mint turkis og dyb rød. Med sine effektive ælte-, røre-, hakke- og piskefunktioner er MUM5 en uundværlig hjælper i køkkenet – og så er den tilmed kåret som bedst til prisen af forbrugermagasinet TÆNK.

Køkkenmaskinen MUM5 fra Bosch kommer nu i tre nye farver, der kan give nyt liv til køkkenet: vanillehvid, mint turkis og dyb rød. Maskinen er en trofast hjælper i køkkenet og er perfekt til dem, der kan lide at lave mad og bage. Den ælter dejen, hakker kødet, hakker og snitter grøntsagerne og pisker fløden med et professionelt finish. Takket være de mange funktioner og den stærke 900 W motor gør MUM5 madlavningen i køkkenet hurtigere og nemmere.

”Vi er meget glade for at kunne lancere den populære køkkenmaskine i nye farver, der kan give et friskt pust til køkkenindretningen i de mørke vintermåneder. MUM5 er perfekt til alle, der ønsker en smuk og stilfuld køkkenmaskine af høj kvalitet, der samtidig kommer til en overkommelig pris,” siger Dorrit Axel, Trade Marketing Manager for Bosch Danmark.

Kåret som bedst til prisen af forbrugermagasinet TÆNK

TÆNK kårede tidligere på året MUM5 til at være bedst til prisen blandt 12 køkkenmaskiner. MUM5 fik blandt andet gode karakterer for dens effektivitet og brugervenlighed. Derudover har køkkenmaskinen også tidligere vundet priser i den prestigefyldte designkonkurrence Red Dot Design Award.

Mange muligheder

Udover, at MUM5 har en kraftig motor, fås den med en række tilbehør, der muliggør mere avanceret madlavning. Tilbehøret omfatter blandt andet en kødhakkemaskine, som hakker kød, fjerkræ og fisk, og en si, der presser frugt og grøntsager til puré. Skålen i rustfrit stål og tilbehøret er meget nemt at rengøre og tåler opvaskemaskine.

Vejledende udsalgspris: 2999 DKK

• Bosch MUM5 er en køkkenmaskine, foodprocessor og blender i én og har en motor på 900 watt.
  • Med køkkenmaskinen medfølger blandt andet en hurtigsnitter, mixer, røreskål i rustfrit stål, dejafvisende æltekrog, røre/piskeris og en DVD med instruktioner.
  • MUM5 har en høj sikkerhed, da den har overbelastningsbeskyttelse
  • Udover de nye farver fås køkkenmaskinen i en række andre flotte farver, herunder hvid, sølv, rød, blå og gul
  • Kåret som ”Bedst til prisen” af forbrugermagasinet TÆNK i 2013. TÆNK har testet 13 køkkenmaskiner på blandt andet brugervenlighed og funktioner.
  • Læs mere om køkkenmaskinen her.

For billeder:

For nærmeste forhandler

For yderligere produktinformation kontakt:

Dorrit Axel, Bosch Hvidevarer A/S

E-mail: dorrit.axel@bshg.com