Lars Lindgaard tiltræder stillingen 1. august. Foto: Boozt

Bring ansætter topnavn som chef for Shelfless i Danmark

Bring har ansat Lars Lindgaard i rollen som ny landechef for Shelfless, Brings store investering i automatiserede løsninger henvendt til e-handlere . Lars kommer med en lang og bred erfaring inden for e-handel og har senest arbejdet som logistikchef hos Boozt.

Lars vil blive et stort aktiv, qua hans tidligere erhvervserfaring og personlighed. Vi ledte efter en med erfaring i automatiserede løsninger inden for e-handel, dette sammenholdt med høje ambitioner om vækst og lysten til at bidrage positivt til et nordisk team. Det og meget mere fandt vi hos Lars, siger Tobias Åbonde, nordisk direktør for Brings satsning Shelfless.

Mange vil forbinde Lars med tiden hos Boozt, men han har inden da arbejdet som både distributionsdirektør hos Nemlig.com samt som Operations Manager ved Kim Johansen.

Jeg ser med glæde frem til at blive en del af Bring, en virksomhed med en sund og ansvarlig kultur med stort fokus på bæredygtighed. Shelfless er en fantastisk satsning i markedet, der giver små og mellemstore e-handlere mulighed for at købe ind i en ”full-service” løsning på den operationelle del af deres virksomhed. Jeg håber, at jeg med mine tidligere erfaringer både med automatisering og produktionsledelse, kan bidrage væsentligt til Shelfless, ikke kun i Danmark, men også på nordisk plan, siger Lars Lindgaard.

Lars tiltræder stillingen 1. august

Snart begynder byggeriet af den nye fuldautomatiske terminal. Det første spadestik til byggeriet i Køge tages d. 27. april. Er du journalist og interesseret i at overvære dette? Venligst kontakt:
Pressechef Bring
matilda.adelborg@bring.com