Lotte Kristensen, forpagter på Hydro Autocenter, pakkeshopen der topper listen

Toplisten: Her er danskernes foretrukne pakkeshops

At få sine onlinekøb leveret til en pakkeshop er en populær leveringsmetode. Nogen pakkeshops har mere tilfredse kunder end andre, og de mest tilfredse er dem, der har modtaget deres pakke i en bestemt butik i Ringkøbing-Skjern kommune.

Pakkeleverandøren Bring har lavet en liste over de pakkeshops, der fik den højeste vurdering på anmeldelsesplatformen Trustpilot. Citröen Hydro Autocenter i Ringkøbing-Skjern kommune får landets højeste karakter - med en gennemsnitskarakter på 4,90 ud af 5.

- Vi ved, at mange sætter pris på at hente deres pakke i en pakkeshop. De udfylder en vigtig funktion, ikke mindst i de mindre lokalsamfund. Ved at vælge at få leveret din pakke til en pakkeshop, kan du afhente din pakke samtidig med, at du benytter lejligheden til at købe det sidste med til aftensmaden, siger Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

De fleste pakkeshops på toplisten ligger i hovedstadsområdet - hvor 4 af de 10 foretrukne pakkeshops ligger. Men den pakkeshop der topper listen ligger faktisk i en helt anden del af landet - nemlig i Ringkøbing-Skjern.

- Vi er meget stolte og glade over den høje score. Det betyder meget for os at vide, at vores kunder sætter pris på at hente og sende deres pakker hos os. Det skal gerne gå hurtigt og nemt, og vi gør hver dag alt vi kan for at imødekomme dette, og møde alle med et smil og sikre en god kundeoplevelse. Masser af ros til mit personale som jeg glæder mig til at dele præmien med, siger Lotte Kristensen, forpagter på Hydro Autocenter.

Topliste: de pakkeshops danskerne vurderer til at være bedst

Pakkeshop

Ballerup

Storkøbenhavn

214

Bring har i dag cirka 1.100 pakkeshops i Danmark, og har i øjeblikket stort fokus på at åbne flere. I den vedhæftede excel-fil er der en lokal topliste for de forskellige regioner. Se mest populære pakkeshops efter region under dokumenter.

Om listen
      Listen er baseret på anmeldelser, som modtagere af pakker har efterladt efter at have afhentet en pakke fra Bring i pakkeshoppen. Kun pakkeshops med mindst 100 anmeldelser i 2022 er med på listen.