Ny tjeneste matcher dig med de perfekte CS:GO holdkammerater

En helt ny og banebrydende matching-tjeneste til CS:GO har set dagens lys. Spillere fra hele verden kan nu finde de ideelle holdkammerater, som både matcher deres spilleniveau og samtidig også deres personlighed og interesser. Sammenhold er nemlig altafgørende for skabe hold, der både performer og kan holde sammen gennem længere tid. Den nye tjeneste er drevet af Scope.gg, der er en gratis trænings- og analyseplatform for CS:GO-entusiaster.

I ’CS:GO’ er man en del af et hold, og nøglen til at vinde en kamp er det gode samarbejde og sammenhold. Enten spiller man med nogen, man kender i forvejen, eller også sammen med tilfældige man møder i spillet. Nu er der kommet et nyt alternativ, som gør det muligt at finde de ideelle holdkammerater og dermed opbygge et hold baseret på de vigtigste parametre: spilleniveau og spillestil på den ene side og personlighed og hobbyer på den anden.

- “Vi har interviewet en hel del spillere, lige fra amatører til kommende semi-proffer, om deres erfaringer med at søge efter potentielle holdkammerater. Det, vi lærte, er, at holdkemi er en yderst vigtig ting, der afhænger af mange variabler. Det er ikke tilstrækkeligt blot at have samme spillestil og være på samme niveau. Det følelsesmæssige bånd til ens holdkammerater, der ofte er baseret på fælles interesser og værdier er mindst lige så vigtigt, hvis man skal opbygge et stærkt hold. Derfor har vi netop integreret dette som et vigtigt parameter i vores nye matching-tjeneste”, fortæller Alexandr Isaev, projektleder hos Scope.ggs Teammate-matching tjeneste.

For at kunne benytte Teammate-matching-tjenesten fra Scope.gg, skal brugere tilmelde sig gennem Steam eller Faceit, som er de to vigtigste datakilder til platformens analytiske algoritmer. Man kan herefter vælge at supplere med en lang række yderligere oplysninger som alder, lokation, sprog, mål og ambitioner indenfor CS:GO (der kan spænde fra hobby til et ønske om at blive professionel), foretrukne roller i spillet og spillestil og ens favorit CS:GO hold.

Selv små ting som madpræferencer, musik- og filmsmag og andre karaktertræk kan specificeres, hvis man ønsker det. Scope.ggs interviews og undersøgelser har nemlig vist, at det er informationer som disse, der er afgørende for at sammensætte et hold, der har de bedste forudsætninger til at udvikle stærke relationer mellem spillerne, og dermed opbygge et godt hold, der holder sammen gennem længere tid og ender op med at blive til stærke venskaber.

Om Scope.gg

Scope.gg er en gratis trænings- og analyseplatform til CS:GO, der giver brugere på alle færdighedsniveauer flere værktøjer til at forbedre deres præstationer i spillet og analysere kampdata. Scope.gg er en del af EX CORP, der blandt andet også står bag trading platformen CS.MONEY er en trænings- og analyseplatform for CS:GO-entusiaster.

• Spil, lotteri

• gaming