Gå til indhold
Standard- og forudindstillede passwords udgør et svagt punkt for printenheder – men den gode nyhed er, at det er let at fikse

7 nødvendige trin i forbindelse med printsikkerhed

Næsten 60 % af virksomhederne oplevede sidste år datatab – der årligt koster europæiske virksomheder 400.000 euro i gennemsnit* ifølge Quocirca-rapporten

På baggrund af kompleksiteten i udskrivningssikkerhed deler Brother her syv indsigter og anbefalinger som en hjælp til virksomhederne i deres indsats for at beskytte sig mod de omfattende økonomiske, juridiske og image-mæssige konsekvenser af datatab.

* Quocirca gennemførte i december 2018 en online-undersøgelse med 250 små og mellemstore virksomheder og virksomhedsorganisationer i Storbritannien, Frankrig, Tyskland og USA.

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark