Beskyt dine fortrolige dokumenter.

Fire nemme måder at beskytte dine printdata på

Mange virksomheder ved, hvor vigtig datasikkerhed er, og har en klar IT-strategi for at beskytte forretningsfølsomme oplysninger. Men her overser man ofte print.

Servere giver adgangskontrolleret lagring. Computere, laptops og tablets er krypteret med adgangskoder. Individuelle filer eller databaser kan også have et ekstra lag af sikkerhed. Men hvad sker der, når følsomme oplysninger sendes til print? Læs mere på vores blog.

Tags

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark