Jesper Olsson deler sine personlige betragtninger omkring printbranchen.

Print på kontoret: Hvad har forandret sig?

Tilbage i printbranchen - personlige betragtninger.

Jesper Olsson indledte sin professionelle karriere halvvejs igennem 1980’erne i printbranchen, hvor han deltog i projekter om applikationsudvikling inden for produktionsprint. Siden da har han arbejdet for et antal IT-leverandører inden for de fleste store teknikvirksomheder. I starten af dette århundrede havde han nogle år i dokumenthåndterings- og printbranchen for Xerox, HP og Ricoh.

Efter nogle år i den bredere IT-sektor er han nu tilbage i denne del af branchen, hos Brother Nordics. Denne artikel er hans personlige betragtninger over, hvor vi står i 2019, og på nogle områder en sammenligning med starten af dette århundrede. Læs mere på vores blog.

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark
Carina Pedersen

Pressekontakt Marketing Manager