Gå til indhold
Når tiden er en kritisk faktor, kan der ske menneskelige fejl, men de kan fjernes ved at indføre enkel, effektiv teknologi.

Syv måder printteknologi kan stramme op på sundhedssystemer

Effektive sundhedssystemer er afgørende for en god patientbehandling, men alt for ofte betyder tekniske siloer og svagere procesled, at de kan have gavn af et sundhedstjek.

Fra ambulancen til indlæggelse og fra afdelingen til apoteket fremhæver Brother syv måder hvorpå printteknologi kan bruges til at styrke behandlingsprocedurerne, til gavn for patienterne.

Tags

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark