Bryggenet på Islands Brygge har valgt internetfirmaet Fiberby som deres kommende internetleverandør. Ifølge Trustpilot er det er godt valg. Fiberby figurerer her som Danmarks bedste leverandør af internet til et fast stik i boligen.

4.600 lejligheder på Amager: Fiberby vinder nyt boligområde på Islands Brygge

Københavnske Fiberby skal levere internet til ca. 4.600 lejligheder på Islands Brygge. – Vi har valgt den bedste og mest professionelle internetudbyder til vores beboere. Fiberby skal også opgradere vores anlæg, så alle kan få en stabil 1.000 Mbit internetforbindelse, forklarer foreningen Bryggenet, der har peget på Fiberby.

Bryggenet på Islands Brygge har valgt internetfirmaet Fiberby som deres kommende internetleverandør. Ifølge Trustpilot er Fiberby Danmarks bedste leverandør til et fast stik i boligen.

Foreningen, der repræsenterer mere end 30 ejer- og andelsboligforeninger på tilsammen ca. 4.600 lejligheder på Islands Brygge, og som har til formål at sikre medlemmerne de bedst mulige tv- og internetaftaler, påbegynder aftalen med Fiberby den 1. april 2022.

- Vi har undersøgt markedet grundigt og kommet frem til, at Fiberby kan tilbyde os den bedste løsning. Medarbejdernes faglighed og kulturen i virksomheden vil være med til at sikre kvalitet i servicen. Og nok så vigtigt opgraderer Fiberby hele vores anlæg, så alle beboere får en stabil 1.000 Mbit, siger Kian Karas, formanden for Bryggenet.

Sat sig på indre København
- Vi er utroligt glade for aftalen og stolte over at blive valgt, fordi der er tale om en af de største kunder i hovedstaden, som er vores område. Alle byboere er afhængige af og skal have et driftssikkert og stabilt internet med en høj kvalitet i servicen, hver dag året rundt. Det er præcis det, vi leverer til Bryggenet og alle vores andre kunder, forklarer Alexander Nørgaard-Madsen, Kommerciel chef hos Fiberby.

I forvejen leverer Fiberby med adresse i Jernbanebyen fibernet til over 800 ejendomme i hovedstaden. Med denne aftale håndterer virksomheden fibernet i omkring 40.000 lejligheder.

- Faktisk vil vi med Bryggenet aftalen opnå mere end en fordobling af aktive kunder på 5 år, siger Jakob Frederiksen, CEO hos Fiberby.

Virksomheden har især sat sig på Vesterbro, Frederiksberg og Carlsbergbyen – og nu altså også Islands Brygge på Amager.

For mere information, kontakt:

Alexander Nørgaard-Madsen, Kommerciel Chef hos Fiberby på: 93 87 04 10

Denne pressehistorie er udsendt af: