KIG UNDER MADRASSEN: Frem til udgangen af juni har a&o's gæster mulighed for at vinde gratis overnatning resten af året på 40 europæiske hoteller i ni lande.

Hotelgæster lokkes med gratis overnatning på 40 europæiske hoteller året ud

Pandemien har gjort ondt på hotelbranchen, og nu vil a&o Hostels hente flere logerende tilbage. Indtil udgangen af juni kan én heldig hotelgæst hos a&o i Danmark, der finder en guldnøgle under madrassen, få gratis overnatning resten af året hos hotelkæden.

Overnatter man hos a&o Hostels i København frem til udgangen af juni, og er man en rigtig heldig kartoffel, så har man mulighed for at vinde gratis overnatning resten af året på 40 europæiske hoteller, fordelt på 24 forskellige byer i ni lande.

a&o Hostels vil gerne tiltrække flere hotelgæster og udlodder derfor den eksklusive præmie til den hotelgæst, som frem til sidste dag i juni finder en guldnøgle under sin madras på hotelværelset. a&o har kun to hoteller i København, hvor der altså i alt sættes én nøgle på højkant.

Sådan ser "guldnøglen" ud.

Hvor mange kan få fri overnatning?
Finderen af den gyldne nøgle får gratis overnatning på alle a&o’s hoteller sammen med de andre personer, som han eller hun har booket værelse med. Det betyder, at hvis en familie, som er tjekket ind sammen, finder nøglen, får hele familien gratis overnatning resten af året sammen.

Udover de to hoteller på henholdsvis Nørrebro og i Sydhavnen ved Sluseholmen har a&o blandt andet hoteller i Venedig, Edinburgh, Berlin, Amsterdam, Prag, Wien og Salzburg.

Denne nyhed er udsendt af:

Kasper Rønnow

Managing Director 2890 5445