Skive Quick Syn, som indtil nu har været ejet af Johnny Markussen på billedet, bliver fremover til en Applus+ Bilsyn: - Baggrunden er helt udramatisk, at jeg har haft synshallen i snart ti år og gerne vil prøve noget nyt, siger Johnny Markussen.

Skive Quick Syn bliver til en Applus+ Bilsyn

Ejeren af Skive Quick Syn, Johnny Markussen, har valgt, at synsforretningen fremover bliver en del af Applus+ Bilsyn. Bilsagkyndige Kenneth Oesen fortsætter med at betjene kunderne. - De vil stadig få nøjagtig den samme gode service, forklarer de.

Skive Quick Syn på Katkjærvej 4 i Vest-Skive bliver fra 1. april til en Applus+ Bilsyn.

Det sker efter, at bilsagkyndige Johnny Markussen har valgt at afhænde sin forretning og lade den overgå til Applus+ Bilsyn.

- Baggrunden er helt udramatisk, at jeg har haft synshallen i snart ti år og gerne vil prøve noget nyt. Derfor har jeg selv kontaktet Applus+ Bilsyn og er glad for aftalen, siger Johnny Markussen.

Fortsætter i samme spor
Bortset fra overgangen til synskædens karakteristiske orange farve vil ejerskiftet imidlertid ikke få den store betydning for kunderne i området.

Siden oktober 2020 har bilsagkyndig, Kenneth Oesen, flankeret Johnny Markussen på matriklen, og han fortsætter med at betjene kunderne i synshallen.

Samtidig vil Johnny Markussen frem til sommer fortsat være at finde i synshallen hver mandag formiddag for at være med til at facilitere en smidig overgang. F.eks. ved at møde kunder og besvare spørgsmål.

Billedtekst: Hvert år bliver mere end 6.000 køretøjer synet i synshallen, forklarer Johnny Markussen.

Fokus på detaljen
- På den baggrund kommer der ikke til at ske nogle ændringer for kunderne, og det sætter vi pris på. Vi har mange tilfredse og loyale kunder, som er glade for at komme her, og vi vil naturligvis stadig levere den samme gode service og rådgivning som før, og det kommer vi til. Det betyder meget for os, siger Johnny Markussen.

- Siden opstarten i 2013 har vores fokus altid været på at lytte til kunderne og levere en personlig og engageret rådgivning. Bilister i Skive skal gerne kunne mærke, at vi går op i detaljen og er nærværende, og det bliver også vores tilgang fremad, uddyber han.

Applus+ Bilsyn-direktør: 6.000 syn i et attraktivt område
Skive Quick Syn syner hvert år godt 6.000 køretøjer, og de mange bilsyn kædet sammen med synsforretningens professionelle kundeservice og stærke, lokale netværk i Skive var årsagen til, at Applus+ Bilsyn indgik en samarbejdsaftale.

- Målt i forhold til antal køretøjer er Skive en spændende by, hvor vi gerne vil være bedre repræsenteret, og det bliver vi nu. Herudover har Kenneth Oesen, som kommer til at drive forretningen på sigt, vist, at han er dygtig til at kunderådgive og være med til at drive en bilsynsvirksomhed. Vi er glade for, at han fortsætter med det arbejde, siger administrerende direktør hos Applus+ Bilsyn, Per V. Rasmussen.

For mere information, kontakt Johnny Markussen på mobilnummer: 6020 2065

Denne nyhed er udsendt på vegne af: