JAKOB OFTEBRO TAGER EN SÆSON MERE SOM CARL HAMILTON

Jakob Oftebro er tilbage i hovedrollen som Carl Hamilton, når optagelserne til C More Original-serien Hamilton 2 begynder til sommer. Hamilton er baseret på Jan Guillous bøger om den hemmelige agent, og blev den mest sete serie hos C More Danmark i 2020.

- Den første sæson oversteg alle vores forventninger, og jeg er sikker på, at denne sæson kommer til at gøre det samme, siger Petra Ahlin, som er eksekutiv producent for C More og TV4.

Den nye sæson består af fire actionfyldte historier fordelt over otte afsnit, som får premiere på C More i 2022. I Hamilton 2 bliver der gensyn med Carl Hamilton (Jakob Oftebro), Hamiltons kæreste Sonja Widén (Katja Winter), Säpo-agenterne Kristin Ek (Nina Zanjani) og Birger Hagman (Jörgen Thorsson) og admiralen Astrid Bofors (Annika Hallin).

Hamilton 2 produceres af Renée Axö fra Dramacorp Pampas på vegne af C More og TV4. Petra Ahlin er eksekutiv producent hos C More og TV4. Frederik T Olsson har skrevet manuskriptet til den nye sæson, mens Erik Leijonborg igen er instruktør på serien.

Første sæson af Hamilton kan streames på C More.

• thriller
  • jan guillou
  • hamilton
  • jakob oftebro

Forestil dig at du kan vælge frit mellem utallige film og serier, børneunderholdning samt dokumentarer og se det præcis, hvornår du ønsker. C More har aftaler med en lang række film- og serieproducenter, som sikrer C Mores kunder adgang til de største blockbustere og nyeste serier.