KÆRLIGHED, KOMEDIE OG ANNA KENDRICK – LOVE LIFE RAMMER C MORE

Ta’ med på en rejse fra den første til den sidste kærlighed i livet, når den nye romantiske komedieserie Love Life med Pitch Perfect-stjernen Anna Kendrick får dansk premiere den 14. juni på C More. Smugkig de tre første afsnit allerede nu via vores profil på Clipsource.

Den romantiske komedieserie Love Life udforsker, hvordan mennesker i vores liv er med til at gøre os til dem, vi er, når vi endelig finder en, vi vil dele resten af livet med. De to første afsnit af Love Life får premiere på C More den 14. juni, og derefter får du et nyt afsnit hver søndag.

Klik her og se traileren til Love Life

Anna Kendrick (Pitch Perfect, A Simple Favor) spiller rollen som Darby. En kvinde i 20’erne og en af mange singler i New York, som drømmer om kærlighed. Darby bor med sine venner Sara (Zoë Chao), Jim (Peter Vack) og Mallory (Sasha Comère), da hendes rejse begynder. Hver enkelt af de 10 afsnit i Love Life fortæller historien om et vigtigt forhold i Darbys liv. Alt sammen fortalt af Lesley Manville (Phantom Thread).

Love Life er produceret af Lionsgate Television og Feigco Entertainment. Sam Boyd (In a Relationship) har skabt Love Life, og er co-showrunner med Bridget Bedard (Transparent og Ramy). Boyd og Bedard er ligeledes executive producere på serien sammen med Anna Kendrick, Paul Feig (A Simple Favor, Bridesmaids) og Dan Magnante (Someone Great).

Love Life får premiere på C More søndag den 14. juni med de to første af i alt 10 afsnit. Men ved at klikke her kan du allerede nu se de tre første afsnit via vores profil på Clipsource.

Gå ind på https://clipsource.se/signup og følg den enkle vejledning.

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment VIGTIGT! - til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

• anna kendrick
  • komedie