Ny konsulent til Cabi

Videns- og netværkshuset Cabi har ansat Mette Bengaard som ny konsulent med ansvar for netværksaktiviteter i Syddanmark.

Mette Bengaard kommer til Cabi fra en stilling som strategisk udviklingskonsulent, og hun har en lang baggrund fra NGO- verdenen, hvor hun har praktisk erfaring og specialeviden inden for bl.a. strategisk forretningsudvikling. Gennem mere end ti år har Mette arbejdet med ledelse og organisation, netværksopbygning, undervisning, facilitering og frivillighed.

Hos Cabi, der har hovedsæde i Aarhus, får Mette Bengaard 36 kollegaer, og her er hun tilknyttet VirksomhedsnetværkCabi, som har til formål at inspirere, udvikle og fremme virksomhedernes sociale ansvar. Mette Bengaard skal især stå for netværksaktiviteter i Region Syddanmark. Hun får særligt fokus på at udbrede viden og rådgive virksomheder i deres muligheder for at styrke deres egen forretning gennem oplysning, sparring og undervisning inden for FN’s Verdensmål 8, CSR, inklusion og trivsel.

Mette Bengaard er 49 år, har tre børn og er bosat i det centrale Aarhus.

Kommunikationsmedarbejder Jakob Rom Johansen, Cabi: 2065 8534 / jrj@cabiweb.dk

• Syddanmark

Cabi er et nonprofit videns-, netværks-, og formidlingshus med bevilling fra Beskæftigelsesministeriet. Vi arbejder for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme: