Nyhed -

Fordelagtige kampagner fra Autodesk forhandleren Cad-Q fremtidssikrer kundernes licenser

Efter 1. februar 2015 kan kunder ikke længere  opgradere licenser, der ikke er på vedligeholdelsesaftale, også kaldet subscription.Derfor indledes nu en række fordelagtige kampagner, der gør at kunder hos Cad-Q, der vælger at tilkøbe vedligeholdelsesaftaler i indeværende år, kan undgå senere at skulle købe nye licenser for at være up to date med de sidste nye funktioner og fordele i Autodesk programmerne. Dermed er kundernes investeringer fremtidssikret

De nye regler skal naturligvis komme Cad-Q's kunder til gode, og vi har derfor stort fokus på at vores kunder får fremtidssikret de investeringer, de allerede har foretaget. Derfor sætter vi, sammen med Autodesk, os for at sikre at du kommer rigtigt videre.

Er du i tvivl om der er styr på licenserne? – se hvordan du sparer 30% på at opgradere med subscription!

Fra 7. februar - 27. april 2014 kan vi derfor tilbyde dig, som har en Autodesk licens eller ældre (max 6 versioner tilbage), at opgradere til nyeste version med 30% rabat ved tilkøb af subscription.

Hvis du har den mindste tvivl eller spørgsmål til dine licenser, så tøv ikke med at ringe til din kontaktperson hos Cad-Q – vi kan guide dig, så du er sikker på at få den for dig mest rentable løsning. 76 28 14 15 / 70 10 71 10.

Se alle kampagner her

• Uddannelse

• autocad
  • store samlinger