Play Hotel

Den unikke mega legeplads er, i flere etager, pakket med spændende leg, underholdning og motoriske udfordringer for alle aldersgrupper.

Om Play Hotel

Legepladsens design er inspireret af Lego blokke. Et velafprøvet koncept, som vores producent IJslander har omdannet til transparente, stablede “containere” fulde af leg og motoriske udfordringer, hvor børn kan klatre, slappe af, krybe rundt, snige sig, svinge, rutsche og mere til.

Hvert rum i Play Hotel indeholder forskellige legeværdier; For eksempel kan børn hænge ud og slappe af i et rum, mens de kan klatre eller spille interaktive spil i et andet.

Mega-legepladsen kan placeres på mindre arealer, hvilket gør den tiltalende for et bredere segment end den traditionelle legeplads.

Design

Legepladsens design er helt unikt. De gennemsigtige, stabile “containere” rummer et hav a muligheder, hvor børn kan lege og blive motorisk udfordret. På grund af det gennemskuelige design af legehotellet kan forældre og pårørende overvåge deres børn på sikker vis.

Play Hotel er modulopbygget, så modulerne kan flyttes nemt og hurtigt (indenfor en dag) til en anden placering, hvis det ønskes. Dette gør mega-legepladsen meget fleksibel. Play Hotel kan placeres på hårdt underlag og kræver ikke faldunderlag.

Derudover har denne version af Play hotel spejle med forskellige funktioner, som kan underholde børnene. På grund af det transparente design af Play Hotel har forældre og pårørende hele tiden visuel kontakt med deres børn.

Ønsker du at vide mere om Play Hotel?

Så er du velkommen til at kontakte os på tlf. 70 22 26 28 eller på mail info@cado.dk for at høre nærmere.

Eventyrlysten

Legepladsen er pakket med spændende underholdning og udfordringer. Den består af flere etager, som er bygget op til de forskellige aldersklasser; De helt små kan lege i stueetagen, mens de større børn kan lege og udfordre sig selv på de øverste etager.

Tilpasset

Denne legeplads er designet og udviklet fuldstændigt efter kundens ønsker. Legepladsen er ideel til campingpladser, ferieparker, rekreative parker, dag-rekreation og forlystelsesparker og ikke mindst i centrum af byer og landsbyer.

• skoler
  • klatrevægge
  • institutioner
  • faldunderlag
  • cado
  • sport
  • interaktive spil
  • play hotel

CADO er et danskejet legepladsfirma med hovedsæde i Solrød Strand, som er repræsenteret i hele Skandinavien med afdelinger i både Norge og Sverige. Virksomheden har fokus på at hjælpe kunden fra idé til virkelighed gennem et enestående produktsortiment og rådgivning gennem mange års erfaring i branchen.

CADO har et klart mål – vi vil gennem produktion og levering af unikke produkter gøre en forskel og skabe harmoni og balance, med respekt for vores kommende generationer. Vi har i mange år designet, produceret og leveret legepladser, sports- og bevægelsesprojekter og uderum med professionel og kompetent rådgivning, høj service, unikke produkter og præcis levering i hele Danmark. Vi vil være det førende legepladsfirma inden for design af uderum – og det forpligter. Derfor har vi altid fokus på vores grundværdier: troværdighed, innovation & bæredygtighed.