Mødeplanlægningsguide 2018

Mødeplanlægningsguide 2018

Mødeplanlægningsguide 2018 alle de oplysninger du har brug for, for at arrangere de bedste møder i Catalonien

Catalonien tilbyder et bredt netværk af konference- og messecentre, samt andre installationer som har en lang række indendørs eller udendørs tilbud, som med sine veludstyrede omgivelser tilpasser sig alle dine behov til dit møde eller din begivenhed, uanset hvor specifikke de måtte være. Regionens strategiske placering giver mulighed for at udnytte den storslåede natur, samtidigt med at vejret oftest er favorabelt. Over 300 solskinsdage om året og en imponerende kombination af hav og bjerge giver mulighed for næsten alle typer aktiviteter.

Catalonien er en reference som turistdestination i Europa, med en bred vifte af attraktioner beliggende i den samme region: byer, natur, gastronomi, kultur, shopping, afslapning og wellness, luksus, hav, bjergaktiviteter, golf... En aktiv økonomi og mange organisatoriske muligheder, som er bevist ved talrige internationale begivenheder, gør Catalonien og hovedstaden Barcelona til en af verdens foretrukne forretningsdestinationer, med adgang til de bedste services og professionelle, som afspejler de fremragende produkter som regionen kan tilbyde arrangører af møder, incitamenter, konferencer og arrangementer.

For at kunne støtte, rådgive og stille brugbare værktøjer til rådighed for alle de professionelle i turistsektoren som arbejder med rejser i forbindelse med møder, konferencer, incitamenter og arrangementer har Catalunya Convention Bureau (CCB), en underafdeling af det Catalanske turistråd, opdateret deres Mødeplanlægningsguide for 2018. Der er i denne udgave blevet tilføjet i alt 14 nye virksomheder som tilbyder services til professionelle i denne sektor, så CCB nu består af over 200 medlemmer.